:
كمينه:۱۹.۸۴°
بیشینه:۱۹.۹۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴

گردش مالی 500 میلیارد تومانی صنعت لوستر در ایران

مدیرعامل تعاونی لوسترسازان از گردش مالی سالانه 500 میلیارد تومان در صنعت لوستر و چراغ‌های تزئینی در ایران خبر داد.
کد خبر: ۱۴۷۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۲
اقتصادگردان - به گزارش ستاد برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه لوستر و چراغ‌های تزئینی، محمدرضا قره‌یاضی‌ مدیرعامل تعاونی لوسترسازان گفت: این نمایشگاه از روز 12 دی 98 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی ایران در 24 هزار متر مربع کلید می خورد و تا 16 دی میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

وی با بیان این که سالانه بیش از 500 میلیارد تومان گردش مالی از سوی صنعت لوسترسازی در کشورمان صورت می‌گیرد، افزود: این صنعت حائز جایگاه مناسبی در ایجاد اشتغال است به گونه ای که بیش از 200 هزار نفر در آن مشغول به کار هستند.

قره یاضی با اعلام این مطلب که ایران جزء 5 کشور نخست تولید لوستر و چراغ های تزئینی است، تاکید کرد: از این رو 7 شرکت از چین در بیست و هفتمین نمایشگاه لوستر و چراغ های تزئینی در ایران حضور یافته اند با 193 شرکت داخلی در این نمایشگاه به رقابت بپردازند.

وی به برپایی این نمایشگاه در 7 سالن شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران اشاره کرد و گفت: بیست و هفتمین نمایشگاه لوستر و چراغ‌های تزئینی فضایی را به منظور ایجاد رقابت بین شرکت های داخلی و توسعه صادرات صنعت لوستر فراهم آورده که امید می رود فعالان این صنعت از این فرصت بهره کافی را ببرند.