:
كمينه:۱۴.۷۹°
بیشینه:۱۴.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
استاندار البرز:

قطار گلشهر-هشتگرد به زودی مسافرگیری می‌کند

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: حدود ۳۵۰ میلیارد تومان برای پروژه قطار کرج-هشتگرد هزینه شده و اکنون در مراحل پایانی قرار دارد.
کد خبر: ۱۴۶۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
اقتصادگردان- عزیزاله شهبازی امروز یکشنبه ۲۴ آذر، در بازدید از روند پیشرفت پروژه خط ۲ قطارشهری کرج افزود: با پشتیبانی دولت، پروژه قطارشهری گلشهر- هشتگرد که تا چندی پیش به علت نبود اعتبار  به فراموشی سپرده شده بود ظرف سه ماه با جدیت پیگیری شد.

وی ادامه داد: براین اساس، حدود ۳۵۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده و اکنون در مراحل پایانی قرار دارد.

شهبازی گفت: برای فاز یک پروژه آزاد راه تهران - شمال و ادامه آزاد راه شهید همت در البرز نیز  پس از حضور معاون رییس جمهوری ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت.

استاندار البرز اضافه کرد: اکنون پروژه چرمشهر - آبیک نیز در محدوده البرز تکمیل شده و کمربند شمالی کرج نیز روند بسیار خوبی را طی می کند.

شهبازی اظهار داشت: در شرایطی که محدودیت‌های مالی در کشور برای پیشبرد پروژه ها وجود دارد، پروژه قطار شهری کرج با همت و پیگیری‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج با سرعت خوبی در حال پیشرفت است.

وی افزود: برای به سرانجام رسیدن پروژه مهم و حائز اهمیت قطار شهری کرج به طور قطع پیگیری و بازدید خواهیم داشت و با اهتمام ویژه‌ای درصدد گره گشایی خواهیم بود.

استاندار البرز گفت: سهم دولت نیز در این پروژه به طور قطع تامین می شود بنابراین تجهیزات و امکانات لازم برای پیشرفت پروژه تهیه شده تا در روند کار مانعی ایجاد نشود.