:
كمينه:۲۱.۵۱°
بیشینه:۲۱.۹۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴

آغاز به کار چهارمین نمایشگاه حمل و نقل با حضور وزیر راه و شهرسازی

چهارمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته صبح امروز ( یکشنبه ) در محل مصلی امام خمینی ره) تهران و با حضور وزیر راه و شهرسازی گشایش یافت.
کد خبر: ۱۴۶۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴
اقتصادگردان- مراسم گشایش چهارمین نمایشگاه حمل و نقل و صنایع وابسته با حضور «محمد اسلامی» در سالن شبستان مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد.

علاوه بر وزیر راه و شهرسازی، مدیران و روسای سازمان‌های تابعه وزارت راه و اعضای انجمن‌های راهسازی، ریلی، هوایی و دریایی نیز در این مراسم حضور داشتند.

این نمایشگاه به مدت سه روز و تا روز ٢٦ آذر در سالن شبستان مصلی امام خمینی تهران برگزار می‌شود.

پرداخت سالیانه بیش از یکهزار میلیارد تومان بدلیل نبود لجستیک صحیح

 معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی در مراسم گشایش نمایشگاه گفت: بیش از یکهزار میلیارد تومان در سال هزینه ناشی از نبود لجستیک صحیح (توزیع بار) در کشور پرداخت می‌شود.

«شهرام آدم نژاد» افزود: اقتصادی کردن حمل و نقل با توزیع صحیح بار در کشور یکی از موضوع های اصلی نمایشگاه امسال است و اکنون به دلیل اقتصادی نبودن نظام توزیع بار سالیانه یکهزار میلیارد تومان هزینه می‌ شود.

وی اضافه کرد: با وجود همه اخبار منفی از وضعیت اقتصادی کشور همه پروژه‌های اقتصادی فعال است و بیش از ١٢ درصد در حمل و نقل کالا در کشور پیشرفت داشتیم.

معاون حمل و نقل وزیر راه به توسعه بنادر و افزایش ظرفیت ریلی کشور اشاره کرد و گفت: در نمایشگاه امسال چهار وظیفه مهم تعریف شده که نظام لجستیک و هوشمندسازی حمل و نقل نخستین آن است.

وی با بیان اینکه میزان مصرف انرژی در حوزه حمل و نقل زیاد است، دومین دستورکار نمایشگاه امسال را مدیریت انرژی خواند و گفت:در این ارتباط با وزارت صنعت تفاهمنامه امضا خواهد شد.

آدم نژاد افزایش سطح سرویس و خدمات حمل و نقل در بخش هوایی دریایی و ریلی را دستور کار نمایشگاه اعلام کرد و گفت:امسال از بهمن ماه مردم از حقوق خود در بخش‌های مختلف حمل و نقل آگاه و روش‌های پیگیری حقوق مسافران تسهیل می شود.