:
كمينه:۲۲.۶۲°
بیشینه:۲۲.۹۹°
Updated in: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰
قائم مقام بیمه دانا:

نسبت خسارت شعبه بجنورد 10 درصد کاهش یافت

قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا، وجود قومیت‌های مختلف در استان خراسان شمالی را یک فرصت مغتنم برای نمایندگان و اعضای شبکه فروش عنوان کرد.
کد خبر: ۱۴۶۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، حسین حسینی در همایش تقدیر از برترین‌های شبکه فروش بیمه دانا که در سالن همایش‌های دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد برگزار شد، با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مناسب خراسان شمالی برای رشد و توسعه بیمه گفت: وجود قومیت‌ها و طوایف مختلف در این استان حاصلخیز، ضمن این که فرصت مناسبی برای نمایندگان و شبکه فروش است، موقعیت بسیار مطلوبی را برای آنها فراهم می‌کند تا از این طریق بتوانند فروش خود را بالا ببرند.

وی با اشاره به اینکه نسبت خسارت شعبه بجنورد نسبت به دوره گذشته ۱۰ درصد کاهش داشته است، ضرورت کنترل و مدیریت خسارت و ریسک را یادآور شد و با برشمردن معیارهای فروش از لحاظ جمعیت و موقعیت استان، ابراز امیدواری کرد: با تلاش و همت همه کارکنان و اعضای شبکه فروش، ضریب نفوذ بیمه در این استان افزایش یابد.

قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا در بخش پایانی اظهارات خود با اشاره به فواید و مزایای طرح  مهردانا، یک بار دیگر با تشریح کارکردها و فواید آن ابراز امیدواری کرد: شبکه فروش به بهترین شکل ممکن از بستر و قابلیت‌های ایجاد شده ناشی از این طرح، برای افزایش پرتفوی و رشد فروش بهره لازم را ببرند.