:
كمينه:۱۸.۷۳°
بیشینه:۱۸.۹۹°
Updated in: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۹

ترافیک‌ سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران

مرکز مدیریت راههای کشور از ترافیک‌ سنگین در آزاد راه قزوین - کرج - تهران محدوده‌های ساسانی، پایانه کلانتری، پل کلاک و گرمدره خبر داده است.
کد خبر: ۱۴۶۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶
اقتصادگردان- بر اساس اطلاعیه روز شنبه مرکز مدیریت راههای کشور از آخرین وضعیت جاده‌های شمالی، هم اکنون تردد در جاده‌های هراز، چالوس، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت روان گزارش شده است و جاده‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

همچنین آخرین وضعیت ترافیکی سایر جاده‌ها از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران محدوده‌های ساسانی، پایانه کلانتری، پل کلاک و گرمدره خبر می‌دهد.

بر اساس گزارش این مرکز از آخرین وضعیت جوی هم اکنون کولاک دربرخی از جاده‌های استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد و جهت تردد در جاده‌های کوهستانی و برفگیر به همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است.

جاده قدیم پلدختر - خرم آباد و شهداد – نهبندان به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود است.

بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، اکنون به‌ استثنای جاده‌های مسدود و ممنوع،‌ مابقی جاده‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به‌روال عادی درجریان است.

در ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار ۲۰۳ تردد شمار فعال در جاده‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۵ درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۳.۳ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۶ تا ۱۷ و کمترین تردد بین ساعات ۴ تا ۵ صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.