:
كمينه:۹.۷۹°
بیشینه:۱۴.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱
پژو ۴۰۵ قيمت 80 میلیون تومان پراید هاچ‌بک بیش از ۵۵ میلیون تومان

قیمت روز خودرو چهارشنبه ۲۰ آذر

کوییک دنده‌ای در بازار با افزایش قیمت یک میلیون تومانی روبرو شده و به نرخ ۷۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است. قیمت روز ساینا حدود ۹۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده و فعالان بازار، این خودرو سایپا را با قیمت ۶۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌کنند
کد خبر: ۱۴۶۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵
اقتصادگردان-
افزایش قیمت روز‌های اخیر باعث شده قیمت پژو ۴۰۵ GLX به ۸۰ میلیون تومان برسد و پراید هاچ‌بک تا بیش از ۵۵ میلیون تومان گران شود. سمند EF۷ به ۱۰۰ میلیون تومان رسیده و ۲۰۶ درحال رکوردشکنی قیمت‌ها است.

قیمت روز محصولات سایپا در بازار امروز چهارشنبه ۲۰ آذر ۹۸
امروز هم کوییک دنده‌ای در بازار با افزایش قیمت یک میلیون تومانی روبرو شده و به نرخ ۷۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است. قیمت روز ساینا حدود ۹۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده و فعالان بازار، این خودرو سایپا را با قیمت ۶۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌کنند. سهم تیبا ۲ از افزایش قیمت امروز در بازار خودرو ۹۰۰ هزار تومان است که باعث شده قیمت این محصول به ۶۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برسد. در طرف مقابل تیبا صندوق‌دار از قاعده افزایش قیمت در بازار خودرو مستثنی است و همچنان با همان نرخ دیروز یعنی ۶۰ میلیون تومان فروخته می‌شود.



قیمت روز پراید در بازار امروز چهارشنبه ۲۰ آذر ۹۸
پراید هاچ‌بک به پیشروی خود ادامه می‌دهد. امروز این خودرو سایپا در بازار با ۷۰۰ هزار تومان افزایش قیمت به استقبال مشتریانش آمده و حدود ۵۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود. پراید وانت هم ۵۰۰ هزار تومان گران شده و به ۵۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است. در طرف مقابل پراید صندوق‌دار که با نام سایپا ۱۳۱ شناخته می‌شود، در بازار با کاهش ناچیز ۱۰۰ هزار تومانی روبرو شده و به قیمت ۵۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده است.

قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز چهارشنبه ۲۰ آذر ۹۸

سمند LX امروز یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان گران شده و به ۸۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است. سمند EF۷ با یک میلیون تومان افزایش قیمت به جمع ۱۰۰ میلیونی‌ها پیوسته است.
امروز پژو ۴۰۵ GLX بنزینی در بازار خودرو با ۹۰۰ هزار تومان افزایش قیمت روبرو شده و وارد کانال ۸۰ میلیونی شده است. قیمت روز پژو ۴۰۵ GLX در حال حاضر ۸۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است. پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز هم ۵۰۰ هزار تومان گران شده و به ۹۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است. پژو ۴۰۵ SLX امروز ۳۰۰ هزار تومان افزایش قیمت را به نام خود ثبت کرده و تا ۹۳ میلیون تومان بالا رفته است.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ امروز یک میلیون تومان افزایش قیمت پیدا کرده است. این محصول ایران خودرو در بازار با قیمت ۹۶ میلیون تومان معامله می‌شود که حدود ۳۰ میلیون گران‌تر از نرخ مصوب کارخانه است. پژو ۲۰۶ تیپ ۵ امروز با افزایش قیمت ۷۰۰ هزار تومانی روبرو شده و به ۱۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است. از طرف دیگر پژو ۲۰۶ صندوق‌دار امروز ۵۰۰ هزار تومان گران شده و با نرخ ۱۱۴ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

پژو پارس با کاهش ناچیز ۱۰۰ هزار تومانی، بر خلاف جهت دیگر محصولات ایران خودرو حرکت می‌کند و با نرخ ۱۰۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در بازار قیمت‌گذاری می‌شود. رانا در بازار امروز یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در بازار گران شده و به قیمت ۹۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است. دانگ‌فنگ H۳۰ افزایش قیمت چشمگیری را پشت سر گذاشته و حدود چهار میلیون تومان گران شده. قیمت روز این محصول ایران خودرو در حال حاضر ۱۶۰ میلیون تومان است.چ