:
كمينه:۱۷.۶۲°
بیشینه:۱۸.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد:

رها سازی ۲۲۹ دستگاه خودروی گرفتار در برف در کردستان

به گفته رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان راهداران استان در شبانه‌روز گذشته ۲۲۹ دستگاه خودرو گرفتار در برف در مسیر دیواندره- سقز و دیواندره – بیجار رها سازی کردند.
کد خبر: ۱۴۶۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲
اقتصادگردان- دانش زندی با اشاره به لغزندگی جاده‌های استان اظهار کرد: بارش‌ها در شبانه‌روز گذشته در مسیرهای سروآباد، سقز،  هورامان و کامیاران آغاز شده و ادامه دارد، لذا از رانندگان تقاضا می‌شود که در هنگام عبور از مسیرهای نامبرده تجهیزات لازم را همراه داشته باشند.

وی با اعلام اینکه امروز نیز در اکثر محورهای استان مه غلیظ وجود دارد و دید افقی کاهش پیدا کرده است، لازم است که رانندگان با زنجیر چرخ تردد داشته باشند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان عنوان کرد: شب گذشته، راهداران استان ۲۲۹ دستگاه خودروی گرفتار در برف را  در مسیر دیواندره - سقز و دیواندره – بیجار رهاسازی کردند.

وی ادامه داد: شب گذشته حدود ۱۱۶ دستگاه ماشین برف‌روبی با ۲۱۵ نیرو حدود یک هزار و ۵۱۹ کیلومتر باند را در جاده‌های بین شهری و روستایی برف روبی کرده‌اند.

زندی خاطرنشان کرد: گردنه‌ جاده‌های سنندج – دهگلان، سنندج - دیواندره و سقز بانه نیز شاهد مه گرفتگی است که این پدیده دید رانندگان را تا عمق ۵۰ متر کاهش داده است.