:
كمينه:۷.۷۹°
بیشینه:۹.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
اعلام حمایت فراکسیون از زنگنه

توضیحات وزیر نفت در فراکسیون امید درباره صدور بیش از ۱۶ میلیون و ۷۰۰ هزار کارت سوخت

سخنگوی فراکسیون امید با اشاره به توضیحات وزیر نفت در جلسه این فراکسیون گفت که در دولت‌های یازدهم و دوازدهم برخلاف ادعاهای مخالفان مبنی بر حذف کارت سوخت، بیش از ۱۶ میلیون و ۷۰۰ هزار کارت سوخت صادر شده است.
کد خبر: ۱۴۶۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸
اقتصادگردان- فاطمه سعیدی در توضیح جلسه امروز فراکسیون امید گفت: این جلسه با حضور وزیر نفت برگزار شد و آقای زنگنه توضیحاتی درباره سهمیه بندی بنزین، کارت سوخت و افزایش قیمت بنزین ارائه کرد.

وی ادامه داد: در این جلسه آقای زنگنه توضیح داد که کارت سوخت هرگز حذف نشده است در همین بازه زمانی دولت یازدهم و دوازدهم که مخالفان، مدعی حذف کارت سوخت هستند بیش از ۱۶ میلیون و ۷۰۰ هزار کارت سوخت صادر شده است. همچنین ایشان درباره تحریم‌ها و فروش نفت نیز توضیحاتی ارائه کرد.

به گفته سعیدی قبل از توضیحات وزیر نفت، میرزایی رئیس کمیته سیاسی فراکسیون امید نیز گزارشی از حملات به وزیر نفت و تلاش‌های سیاسی یک جریان خاصی برای استیضاح ایشان ارائه کرد.

سخنگوی فراکسیون امید در پایان گفت: ما آقای زنگنه را یکی از کارآمدترین و متعهدترین وزرای کابینه می‌دانیم امیدواریم ایشان و سایر مدیران نفتی در شرایط بسیار سخت تحریمی در حفظ منافع ملی ایران موفق باشند.