:
كمينه:۱۷.۶۲°
بیشینه:۱۸.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

مسئولیت بیمه گران بعد از ۱۳ آذر

دکتر حیدری کردزنگنه رییس هیئت مدیره بیمه معلم تصریح کرد: مسئولیت بیمه گران بعد از ۱۳ آذر با تحقق راهبردها ۱۳ آذرماه هر سال گردهمایی بزرگ بیمه گران برگزار می شود تا ضمن اینکه روز بیمه گرامی داشته شود، محفلی برای بیان چالش ها و نقد فرایندها و ارائه راهکار باشد.
کد خبر: ۱۴۶۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶
اقتصادگردان- خوشبختانه ۱۳ آذر امسال با حضور رئیس جمهور محترم رونق تازه ای یافت و تاکید دکتر حسن روحانی بر گسترش فرهنگ بیمه بار دیگر بر این امر صحه نهاد که بیمه پیام آور امنیت و آرامش است و بر همه ارکان حکومتی تبیین ارزش بیمه واجب است.
از طرفی تفاوت همایش امسال با سال‌های گذشته برگزاری پنل های تخصصی بود که به همت بیمه مرکزی ، سندیکای بیمه گران ، پژوهشکده بیمه و شرکتهای بیمه برگزار شد و حال و هوای خاصی به مراسم بخشید.
حال با گذشت روز سیزدهم آذر ماه توجه به برخی نکات ضروری است :
نکته اول : بیان نقد و چالش ها تنها به این روز نباید ختم شود بلکه این مباحث باید تداوم یابد تا در نهایت به حل موضوع و پیاده سازی راهکار عملیاتی ختم شود.
نکته دوم : بدون شک افزایش ضریب نفوذ بیمه طبق تکالیف برنامه ششم توسعه نیازمند برنامه راهبردی و همکاری متقابل نهاد ناظر و شرکتهای بیمه است که خوشبختانه در قالب پنل های تخصصی در همایش روز بیمه مطرح شد اما این برنامه های راهبردی باید ادامه باید تا نیل به مقصود میسر شود .
در پایان اینکه روز ۱۳ آذرماه مبارک و فرخنده است و گردهمایی بزرگ بیمه گران ستودنی است . اما وظیفه اصلی ما از بعد از ۱۳ آذر آغاز می شود تا در قالب برنامه های عملیاتی ، اهدافمان را جامه عمل بپوشانیم و مطالبات خود را از دستگاههای اجرایی پیگیری کنیم.
به امید تحقق اهداف کلان صنعت بیمه/ غلامرضا حیدری کردزنگنه