:
كمينه:۱۲.۷۹°
بیشینه:۱۵.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱

برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی مدیریت پسماند، بازیافت، خدمات شهری، ماشین آلات و تجهیزات وابسته

دومین نمایشگاه بین المللی مدیریت پسماند بازیافت و ماشین آلات IWEX2019 از امروز به مدت چهار روز در محل نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب بر پاشد.
کد خبر: ۱۴۶۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۷
اقتصادگردان- صبح امروز ”دومین نمایشگاه بین المللی مدیریت پسماند، بازیافت، خدمات شهری ، ماشین آلات و تجهیزات وابسته    IWEX2019 با حضور پروانه مافی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی،صدرالدین علیپور مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران، حسن پسندیده مدیر کل  دفتر پسماند سازمان حفاظت محیط زیست و محمد رئوف قادری مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب در محل دائمی نمایشگاه های شهرآفتاب آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه  بیش از ۹۵ شرکت داخلی و نمایندگان شرکت های خارجی  از تاریخ ۱۴ لغایت ۱۷ آذر ماه سال جاری آخرین دستاوردها و نوآوری های خود را به معرض نمایش می گذارند.

وزارت صمت ، وزارت جهادکشاورزی ، سازمان حفاظت محیط زیست ، سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران ، پژوهشگاه نیرو ، پژوهشگاه صنعت نفت و اتحادیه ها و انجمن های مرتبط  از نمایشگاه فوق حمایت کرده اند.

هدف از برگزاری این نمایشگاه، به نمایش گذاشتن آخرین دستاوردها و نوآوری ها در زمینه مدیریت پسماند و بازیافت زباله و همچنین گسترش فرهنگ تفکیک زباله از مبداء است.

آگاهی و شناخت از کاربرد فن آوری های نوین و بستر سازی در خصوص تفکیک پسماند و زباله، ایجاد فضای تولید فکر، ایده و به صحنه درآوردن محققان و نخبگان حوزه های مرتبط و تعامل موثر بین مراکز علمی و پژوهشی و دستگاه های قانونی و اجرایی کشور و نیز جلوگیری از خروج ارز، صدور کالا و خدمات و ایجاد و شناسایی فرصت های سرمایه گذاری را از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه فوق برشمرد. وی همچنین افزود بیش از ۲۰ کارگاه آموزشی با اساتید مجرب کشور توسط سازمان ها و ارگان های مختلف در حاشیه نمایشگاه برگزار می گردد که حضور در این کلاس ها برای علاقه مندان به صورت رایگان می باشد.