:
كمينه:۲°
بیشینه:۸°
به‌روز شده در: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹
معاون کسب‌وکار شرکت داده‌ورزی سداد گفت: یکی از اهداف این شرکت از اجرای طرح ملی بازار، ایجاد سوئیچ کارت برای هدفمند کردن تسهیلات خرد و صدور انواع کارت‌های تسهیلاتی بر اساس ضوابط ابلاغی بانک مرکزی است.
کد خبر: ۱۴۶۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸
اقتصادگردان- به نقل از روابط عمومی هلدینگ داده ورزی  سداد،  مقداد محمدی محفوظ، پروژه ملی بازار را یکی از بزرگ‌ترین طرح‌های شرکت داده‌ورزی سداد دانست و اعلام کرد: به‌زودی درگاه ملی بازار در فروشگاه‌های بزرگ اینترنتی همانند دیجی‌کالا رونمایی و به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون کسب‌وکار شرکت داده‌ورزی سداد اظهار داشت: شرکت سداد باهدف تحقق اهداف اقتصادی دولت در حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان داخلی و اعطای تسهیلات فروش اقساطی به آن‌ها برای خرید کالاهای بادوام با نرخ ویژه، طرح ملی بازار را در قالب تلفیقی از معاملات برخط و ارتباط تولیدکننده با مصرف‌کننده طراحی و عرضه کرده است.

وی افزود: ملی بازار یک اکوسیستم جامع از شبکه پذیرندگان است که می‌تواند محصولات کارتی مختلف را به‌صورت هدفمند و مدیریت‌شده برای شبکه‌های پذیرندگی خاص، فروشگاه‌های فیزیکی و اینترنتی ایجاد کند.

محمدی محفوظ خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین مزیت ملی بازار طراحی یک اکوسیستم جامع انعطاف‌پذیر برای تعریف هر نوع محصول با کارکردهای مختلف در این بستر است که آن را به محصولی بی‌رقیب در شبکه بانکی تبدیل کرده است.

وی ادامه داد: این اکوسیستم با جمع‌کردن متقاضیان محصول یک کارت کنار هم می‌تواند قدرتی را ایجاد کند که شبکه پذیرندگان فروشگاهی با ارائه تخفیف‌های مناسب به این جمع، زمینه افزایش قدرت خرید برای اعضای این اکوسیستم را فراهم کند.

محمدی محفوظ مخاطب اصلی این طرح را بانک‌ها دانست و یادآور شد: یکی از اهداف سداد از اجرای طرح ملی بازار ایجاد سوئیچ کارت برای هدفمند کردن تسهیلات خرد و صدور انواع کارت‌های تسهیلاتی با پروفایل‌های مختلف بر اساس ضوابط جدید ابلاغی بانک مرکزی است و آمادگی دارد این طرح را در تمام بانک‌ها اجرایی کند.

معاون کسب‌وکار شرکت داده‌ورزی سداد سازمان‌ها و نهادها را مخاطبان دیگر این طرح دانست و اظهار داشت: تمامی شرکت‌های بزرگ و ادارات دولتی می‌توانند از بستر ملی بازار برای مدیریت هزینه‌های رفاهی کارکنان خود را که در قالب سبدهای کالا و بن کارت توزیع می‌شود باهدف افزایش قدرت خرید آنان به شیوه‌ای عادلانه‌تر، هوشمند و براساس شاخص‌های نیازمندی رنج‌های مختلف سنی و سلیقه‌ای ارائه کنند.

محمدی محفوظ خاطرنشان کرد: یکی از محصولات ملی بازار کارت هوشمند خرید تعاونی و مصرف کارکنان بانک ملی است که در استان‌های یزد و کرمان برای کارکنان بانک ملی به‌صورت پایلوت اجرایی شده و در این طرح با ارائه بن کارت‌هایی باقابلیت شارژ مجدد (معادل اقساط کسر شده ماهیانه) به کارکنان این بانک امکان داده است که از فروشگاه‌های طرف قرارداد با شرکت تعاونی مصرف، خریدهای خود را به‌صورت هدفمند انجام و از تخفیف‌های نقدی به‌صورت برگشت وجوه به کارت بعد از خرید برخوردار شوند.

وی افزود: این طرح در استان یزد از آبان ماه امسال راه‌اندازی شده و مجموع تراکنش‌های آن تا امروز به بیش از ۳ میلیارد تومان رسیده و استان کرمان هم به‌عنوان دومین استان پیشرو به این طرح افزوده‌شده است و در حال صدور کارت و توزیع آن بین کارکنان بانک ملی در این استان هستیم.

محمدی یادآور شد: سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگی مثل سازمان گردشگری و مجتمع فولاد مبارکه متقاضی تعریف محصولات جدید روی اکوسیستم ملی بازار هستند و ما در سداد در حال رایزنی برای نهایی سازی طراحی و تهیه مشخصات محصول موردنظر این سازمان‌ها هستیم و همچنین با فروشگاهی‌های زنجیره‌ای نیز برای صدور بن کارت و سبد کالا مذاکرات موفقی را انجام داده‌ایم.

معاون کسب‌وکار شرکت داده‌ورزی سداد ملی بازار را عضو جدیدی از محصولات خانواده سداد دانست و گفت: ویجت این محصول در فاز بعدی به‌عنوان یکی از ویجت های سامانه بام اجرایی خواهد شد و تمامی دارندگان سرویس‌های ملی بازار در سامانه بام می‌توانند نسبت به مدیریت تراکنش‌های خرید و اقساط خود اقدام کنند.

وی با تأکید بر این‌که پرداخت الکترونیک در کشور در حال گذر از دوران بلوغ خود است، اذعان داشت: انتظار مشتریان از شبکه بانکی و پرداخت تغییرات کرده و خواستار دریافت خدمات باارزش افزوده هستند و ملی بازار بر اساس انتظارات جدید افراد از بازار پرداخت طراحی و عرضه‌شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: