:
كمينه:۱۷.۶۲°
بیشینه:۱۸.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

تصادف قطار تهران- رشت با کامیون و مرگ راننده

امروز یک دستگاه کامیون در هنگام عبور از گذرگاه مجاز بدون مستحفظ به دلیل بی توجهی، با قطار مسافری تهران- رشت برخورد کرد و راننده آن جان باخت.
کد خبر: ۱۴۵۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰
اقتصادگردان- صادق سکری، مدیر کل روابط عمومی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: امروز یک دستگاه کامیون در هنگام عبور از گذرگاه مجاز بدون مستحفظ به دلیل بی توجهی با قطار مسافری تهران- رشت برخورد کرد و نهایتا منجر به جان باختن راننده این کامیون شد.

وی افزود: در پی وقوع این سانحه قطار مسافری تهران- رشت حدود ۴۰ دقیقه توقف داشت و بعد از رعایت تشریفات اداری به سیر خود ادامه داد.

این مقام مسئول در شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: در خطوط ریلی دو نوع گذرگاه با مستحفظ و بدون مستحفظ وجود دارد گذرگاه‌هایی که تردد بسیار اندکی دارند، رانندگان باید به هنگام عبور از آن همه جوانب احتیاط را رعایت کنند تا حادثه‌ای برایشان پیش نیاید چرا که این گذرگاه‌ها مستحفظی ندارند.

این مقام مسئول در شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: با وجود این که بارها در مورد عبور خودرو از چنین گذرگاه‌هایی هشدار و تذکر لازم را داده‌ایم برخی رانندگان مانند راننده این کامیون به آن توجهی نمی‌کنند و سبب بروز سانحه می‌شوند.