:
كمينه:۱۳.۹۹°
بیشینه:۱۳.۹۹°
Updated in: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۷
رئیس هیأت مدیره ی بانک قوامین تأکیدکرد:

ضرورت داشتن یک برنامه مدون جهت تحقق یکپارچگی فرهنگی درجریان اجرای طرح ملی ادغام

همایش سراسری معاونین و مدیران بانک قوامین ( وابسته به بانک سپه) با حضور رئیس هیأت مدیره، مدیرعامل و سایر مسئولین این بانک در مجموعه فرهنگی ورزشی پاس قوامین برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۵۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک قوامین؛ در سی امین همایش مدیران و مسئولین این بانک که با موضوع تشریح ابعاد پروژه ملی ادغام برگزار شد دکتر مصطفی پرتوافکنان رئیس هیأت مدیره این بانک طی سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج ، به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سه اصل مهم نهاد بسیج، یعنی حراست از اصل انقلاب، هویت انقلاب و دستاوردهای انقلاب و ضرورت داشتن برنامه در این سه اصل، با توجه به رویکرد فرهنگی- تربیتی اشاره و تصریح کرد: با استناد به فرمایشات معظم له در تأکید به رویکرد فرهنگی و تربیتی می توان به ضرورت داشتن یک برنامه مدون جهت تحقق یکپارچگی فرهنگی در جریان اجرای پروژه ملی ادغام رسید. وی تأکید کرد در جریان پروژه ادغام و با رویکرد یکپارچگی فرهنگی به عنوان یک خانواده بزرگ در بانک جدید کنار یکدیگر قرار خواهیم گرفت.
رئیس هیأت مدیره ی بانک قوامین هم چنین تصریح کرد : با تدبیر یکایک همکاران این بانک تا کنون  نارضایتی در جریان پروژه ی ادغام از سوی مشتریان به وجود نیامده و این موضوع مهمی در تدوین سند پروژه ی ادغام و نشان از اعتماد مشتریان به این موضوع می باشد .  
این گزارش حاکی است در این همایش گزارشات مالی و عملکرد شعب بانک مورد بررسی قرار گرفت و کارگروه های تخصصی در راستای بازبینی طرح ها و برنامه ریزی های داخلی بانک برگزار شد.