:
كمينه:۱۷.۶۲°
بیشینه:۱۸.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
مدیرعامل بانک اقتصاد نوین خبر داد

افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی و آورده نقدی

مدیرعامل بانک اقتصاد نوین از افزایش سرمایه این بانک از دو محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها و آورده نقدی خبر داد.
کد خبر: ۱۴۵۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷
اقتصادگردان- علیرضا بلگوری صبح امروز در نشست هم‌اندیشی گروه توسعه ملی با بیان اینکه بانک ما نخستین بانکی است که توانسته بانکداری شرکتی را در ایران ایجاد کند و در این زمینه تجربه هشت ساله داریم، اظهار کرد: ما به عنوان شریک تجاری و استراتژیک در کنار شرکت‌های مختلف قرار می‌گیریم و برای آن‌ها خدمات موردنظرشان را ایجاد می‌کنیم.

وی افزود: ما کارشناسان خوبی را در زمینه بانکداری شرکتی داریم و می‌توانیم خدمات خوبی را بر اساس بازار جهانی به شرکت‌ها ارائه دهیم.

مدیرعامل بانک اقتصاد نوین با تاکید بر ضرورت بهبود شاخص‌های بانک، اظهار کرد: در این زمینه ۱۳ پروژه مهم در بانک تعریف کردیم که برخی را خود بانک به صورت اختصاصی انجام می‌دهد و در برخی دیگر نیاز به کمک گروه توسعه ملی و سایر شرکت‌ها داریم.

بلگوری با بیان اینکه یکی از برنامه‌های جدی ما افزایش سرمایه بانک است، گفت: این افزایش سرمایه از دو محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها و آورده نقدی است.

وی اضافه کرد: در بانک بحث افزایش سرمایه مثل خون در رگ است و به این دلیل که خیلی از عملیات عمده بانک‌ها مربوط به افزایش سرمایه می‌شود، آن‌ها سعی می‌کنند همه ساله افزایش سرمایه بدهند تا با تثبیت شرایط مالی خود، بتوانند با افزایش میزان تسهیلات، سودآوری را برای سهام‌داران‌شان فراهم کنند.

مدیرعامل بانک اقتصاد نوین تصریح کرد: برای افزایش نقدی سرمایه هم در حال مذاکره با سهام‌دار عمده هستیم تا بتوانیم در این زمینه نیز بانک را از یک ثبات جدی برخوردار کنیم.