:
كمينه:۱۳.۷۳°
بیشینه:۱۵.۷۹°
Updated in: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۱
برات کریمی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران:

همه سعی ما بر این است که بدون وقفه خدمات بانکی را به نحو مطلوب ارائه کنیم

برات کریمی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران، حمید رضا فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک کشور ،سعد اله عیسی زاده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی به اتفاق موسی اسلامیان رئیس و دیگر مسولان اداره امور شعب استان البرز، از شعب آسیب دیده در جریانات و رویدادهای اخیر در سطح استان البرز بازدید و از نزدیک در جریان میزان خسارات وارده و اقدامات بازسازی ، نوسازی و راه اندازی مجدد شعب یاد شده قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۴۵۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران ،عضو هیات مدیره بعد از بازدید از شعب مذکور ، با حضور در شعبه ممتاز جهانشهر با مسئولان ، همکاران و تنی چند از مشتریان دیدار و گفتگو کرد . وی در این دیدارضمن دادن اطمینان خاطر به مشتریان اظهار داشت: قطعا بانک ملی ایران پاسخگوی اعتماد مردم خواهد بود و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد و همه سعی ما بر این است که بدون وقفه و در سایر شعب در سطح استان ، خدمات بانکی را به نحو مطلوب ارائه نماییم .
ایشان در ادامه ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های همکاران ، از آنها خواست که با شکیبایی و حسن برخورد پذیرای مشتریان بوده و در جهت استفاده از خدمات نوین و الکترونیکی به مشتریان تلاش کنند تا مشتریان بدون ضرورت حضور در شعبه ، خدمات خود را در کمترین زمان و به نحو مطلوب دریافت نمایند .

همچنین عضو هیات مدیره بانک در ادامه سفر خود به استان البرز، در  نشست هم اندیشی اداره امور شعب این استان که با شرکت مسئولان، کارشناسان و تعدادی از همکاران اداره امور شعب استان برگزار گردید ،حضور یافت.