:
كمينه:۱۶.۵۱°
بیشینه:۱۶.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
از صبح امروز آغاز شد

رقابت ۵۲۲ هزار داوطلب آزمون استخدامی سال ۹۸

هفتمین آزمون استخدامی مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور برای سال ۹۸ از امروز در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود و رقابت بیش از ۳۱۹ هزار داوطلب در نوبت صبح این آزمون آغاز شده است.
کد خبر: ۱۴۵۲۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴
اقتصادگردان- هفتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور برای ۵۲۱ هزار و ۹۷۳ داوطلب از صبح امروز و در دو نوبت صبح وعصر برگزار می‌شود.

آزمون فوق برای ۲۲ دستگاه اجرایی کشور از جمله وزارت آموزش و پرورش، وزارت بهداشت، سازمان امور عشایری ایران، سازمان زندان‌ها، وزارت  جهاد کشاورزی، سازمان ثبت احوال کشور، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت نیرو، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، سازمان ملی بهره وری ایران، مرکز آمار ایران، سازمان نقشه برداری کشور، مرکز آموزش مدیریت دولتی، وزارت علوم، شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آبی ایران، سازمان اداری و استخدامی کشور، شرکت سهامی بیمه ایران، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، سازمان امور اراضی کشور ، شرکت مهندسی آب و فاضلاب و مادر تخصصی سازمان دامپزشکی کشور از صبح امروز پنجشبنه ۳۰ آبان ماه جاری در دو نوبت صبح و عصر در ۱۸۰ شهر و ۲۷۵ حوزه امتحانی برگزار می‌شود.

براساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور حوزه‌های امتحانیِ صبح، ساعت ۸ برای تمامی داوطلبان ورود به جلسه بسته شد. در آزمون نوبت صبح یک هزار و ۶۳۸ داوطلب در گروه اول و ۳۱۷ هزار و ۹۰۸ داوطلب در نوبت دوم شرکت کردند. در مجموع ۳۱۹ هزار و ۵۴۶ داوطلب در آزمون فوق رقابت می‌کند که از این تعداد ۱۰۰ هزار و ۸۱۳ نفر مرد و مابقی زن هستند.

طبق اعلام سازمان  سنجش آموزش کشور در هفتمین آزمون استخدامی مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور ۵۲۱ هزار و ۹۷۳ داوطلب شرکت کردند که از این تعداد ۳۲۰ هزار و ۱۴ داوطلب زن و مابقی مرد هستند.

براساس این گزارش در نوبت عصر آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور در گروه دوم ۴۰ هزار و ۹۵۶ نفر و در گروه چهارم ۱۵۴ هزار و ۲۲ نفر و در گروه پنجم ۷۴ هزار و ۴۹ نفر شرکت می‌کنند و درهای ورودی آزمون از ساعت ۱۴ بسته خواهد شد.