:
كمينه:۱۵.۷۹°
بیشینه:۱۶.۹۹°
Updated in: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۰

منابع و مصارف لایحه بودجه سال ۱۳۹۹ نهایی شد

منابع و مصارف لایحه بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور در ستاد بودجه که با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار می‌شود، نهایی شد.
کد خبر: ۱۴۵۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷
اقتصادگردان- به گزارش روز دوشنبه سازمان برنامه و بودجه، محمدباقر نوبخت در هفدهمین جلسه ستاد تهیه و تدوین لایحه بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور، افزود: اکنون با توجه به نهایی شدن مراحل تدوین لایحه بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور، این لایحه تا دوازدهم آذر ماه امسال باید در دولت نهایی شود تا در زمان مقرر قانونی، به مجلس شورای اسلامی ارایه شود.

وی اضافه کرد: همراه با لایحه بودجه، برنامه های سالانه، طرح‌های عمرانی و اشتغال نیز با تصویر روشنی از وضعیت کشور ارایه خواهد شد.

نوبخت تصریح کرد: هیج اولویتی مهم‌تر از لایحه بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور نیست و به همین دلیل، سفرهای استانی در زمانی مناسب انجام می‌ شود تا هیچ تأخیری در برنامه زمان‌بندی بودجه  پدید نیاید.

وی تأکید کرد: براساس لایحه ۱۳۹۹ واقع‌بینی و شفافیت کامل در تمام اعداد و ارقام و منابع و مصارف رعایت شده و از ارایه و اعلام ارقام غیرواقعی، اجتناب می شود.

نوبخت اضافه کرد: تمام تلاش لازم برای  قطع وابستگی به منابع نفتی به عمل می آید که از محل فروش نفت در اعتبارات هزینه‌ای و مبلغی اختصاص پیدا نکند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه در حوزه هدفمندی یارانه‌ها و خرید تضمینی گندم، عملکرد امسال خوب بوده، گفت: این روند در سال آینده نیز همچنان استمرار خواهد داشت.

هفدهمین جلسه ستاد تهیه و تدوین لایحه بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور، به ریاست محمدباقر نوبخت معاون رییس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و با حضور معاونان و مدیران و نیز روسای برخی از سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها در محل این سازمان برگزار شد.