:
كمينه:۱۵.۴°
بیشینه:۱۶.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
در دومین آیین تجلیل از چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد کشور

تندیس زرین مسوولیت‌پذیری اجتماعی در دستان فولادمردان خوزستان قرار گرفت

در دومین آیین تجلیل از چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد کشور، شرکت فولاد خوزستان تندیس زرین شرکت صنعتی برتر کشور در حوزه مسوولیت‌پذیری اجتماعی و خدمت رسانی به مردم را کسب کرد.
کد خبر: ۱۴۵۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷
اقتصادگردان- به گزارش خبرنگار روابط عمومی، همایش یاد شده روز پنج‌شنبه ٢٣ آبان ماه ۹۸ با حضور الیاس حضرتی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، برات قبادیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، محمود محمود‌زاده معاون وزیر راه و شهرسازی، عیسی فرهادی سرتنگی فرماندار تهران و سایر مسوولان کشوری در مرکز همایش‌های صدا و سیمای تهران برگزار شد.

در این همایش که با محوریت معرفی برندهای مسوولیت‌پذیری اجتماعی و خدمت‌رسانی به مردم انجام شد، شرکت فولاد خوزستان تنها شرکت فولادی کشور در میان برگزیدگان بود که توانست تندیس زرین را از آن خود کند و جمشید عادلی مقدم معاون منابع انسانی و امور اجتماعی این شرکت به نمایندگی از علی محمدی مدیرعامل این تندیس را دریافت نمود.

الیاس حضرتی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی را در توسعه اقتصادی کشور موثر دانست و افزود: دستگاه‌های دولتی در تسهیل شرایط و ایجاد زمینه‌های تولید واحدهای صنعتی، کشاورزی و اقتصادی باید حداکثر توان خود را به کار گیرند.

عیسی فرهادی سرتنگی فرماندار تهران دیگر سخنران این ‌همایش اظهار داشت: فعالیت واحدهای تولیدی و اقتصادی از مصادیق واقعی جهاد است.

در پایان این همایش که با رویکرد برندهای مسوولیت‌پذیری اجتماعی و موثر در رونق تولید برگزار شد، از کتیبه نام و نشان‌های ماندگار صنعت و اقتصاد کشور رونمایی شد.

گفتنی است، شرکت فولاد خوزستان در سال‌های اخیر در حوزه مسوولیت‌پذیری اجتماعی فعالیت‌های گسترده‌ای انجام داده است‌، که شاخص‌ترین آن بهره‌برداری از ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان با اعتبار بیش از ۱۵۰۰ میلیارد ریال جهت رفاه علاقه‌مندان به ورزش و کمک ۲۸۰ میلیارد ریالی به سیل‌زدگان و تامین کلیه اقلام مورد نیاز آنان در فروردین سال جاری بود.

همچنین فولاد خوزستان به منظور حمایت و شناسایی مناطق محروم، اقدام به تشکیل قرارگاه مرکزی محرومیت‌زدایی شهدای فولاد نمود، که تاکنون فعالیت‌های چشمگیری انجام ‌داده است؛ پروژه احداث درمانگاه قلعه چنعان، پروژه احداث مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای قلعه چنعان، اهدای بسته‌های حمایتی به خانواده‌های کم بضاعت، اعزام گروه‌های تخصصی پزشکی به مناطق محروم، تامین اقلام آموزشی و فرهنگی، برگزاری جشن‌ها و مراسم  مذهبی، توسعه چشمگیر فضای سبز و توجه ویژه به محیط زیست و حمایت همه‌جانبه از شرکت‌های مرتبط فولادی در استان، تنها بخشی از فعالیت‌های انجام شده این شرکت تا به امروز است.