:
كمينه:۱۸.۷۳°
بیشینه:۱۹.۷۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶

چک برگشتی‌ها از طرح مسکن ملی حذف می‌شوند

پروانه اصلانی، سرپرست دفتر اقتصاد مسکن با تاکید بر اینکه تمام ثبت‌نام‌کنندگان طرح اقدام ملی پالایش می‌شوند و آنهایی که واجد شرایط نیستند حذف خواهند شد، افزود: چندین شرط برای ثبت نام‌کنندگان محرز شده است و افرادی هم که چک برگشتی داشته باشند از لیست حذف خواهند شد و تمام این استعلام‌ها از نظام بانکی گرفته می‌شود و تنها خوش حساب‌ها پذیرفته خواهند شد.
کد خبر: ۱۴۵۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷
اقتصادگردان- اصلانی با بیان اینکه ثبت‌نام 3 استان گلستان، کردستان و کهکیلویه و بویر احمد شروع شده و تا سه شنبه ادامه دارد، گفت: برای هر واحد 250 تا 300 میلیون تومان، آورده اولیه حدود 50 تا 70 میلیون خواهد بود. البته در مواردی هزینه زمین هم به آن اضافه می‌شود.

او درباره محدود بودن ظرفیت ثبت نام در سایت مسکن ملی گفت: سایت ثبت نام در سه شنبه هفته گذشته برای سه استان قم، خراسان شمالی و جنوبی از 10 صبح باز شد و کمتر 2 ساعت در استان قم ظرفیت به حد نصاب رسید و سایت برای این استان بسته شد.سرپرست دفتر اقتصاد مسکن با بیان اینکه ظرفیت این برنامه در کل کشور 400 هزار واحد است، اظهارکرد: ظرفیت این برنامه محدود است چراکه منابع بانکی و اراضی محدودی در اختیار داریم. قرار است این 400 هزار واحد در هزار و 312 شهر به اجرا برسد بنابراین طبیعی است که ظرفیت در شهرها محدود باشد. او با اشاره به سپرده‌گذاری ثبت نام‌کنندگان ادامه داد: اعداد و ارقام آورده اولیه برای هر پروژه متفاوت است اما برای واحد 250 تا 300 میلیون، تومان آورده اولیه حدود 50 تا 70 میلیون خواهد بود. البته در مواردی هزینه زمین هم به آن اضافه می‌شود.اصلانی درباره بازه زمانی ثبت‌نام تمام استان‌ها در سایت مسکن ملی گفت: در تلاش هستیم تا پایان سال ثبت نام تمام استان‌ها به پایان برسد و برنامه زمان‌بندی ثبت نام استان‌ها اعلام می‌شود اما ممکن است با تامین زمین به مروز ظرفیت‌های جدید اضافه شود.