:
كمينه:۱۲.۷۹°
بیشینه:۱۵.۹۹°
Updated in: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶

افتتاح بيست‌ و سومين مدرسه "بانک اقتصادنوين" در روستاي بلال کوچلان منطقه قروق تالش استان گيلان

همزمان با ايام هفته وحدت، بيست و سومين مدرسه "بانک اقتصادنوين" در روستاي بلال کوچلان منطقه قروق تالش استان گيلان به بهره‌برداري رسيد و به کودکان و نوجوانان اين روستا تقديم شد.
کد خبر: ۱۴۴۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومي بانک اقتصادنوين؛ آيين افتتاح اين مدرسه با حضور محمدعلي ايزدي رئيس هيئت‌مديره، عليرضا بلگوري مديرعامل و محمد ربيع‌زاده معاون کسب‌وکار اين بانک و جمعي از مقامات و مسئولان کشوري و استاني، معلمان و دانش‌آموزان مدرسه و اهالي روستاي بلال کوچلان برگزار شد.
در اين مراسم محمد علي ايزدي ضمن تبريک فرا رسيدن ايام هفته وحدت و ميلاد پيامبر اکرم (ص)، سرمايه انساني را مهمترين سرمايه کشور دانست و گفت: رشد و توسعه ميهن عزيزمان در گروه تربيت نيروي متخصص و توانمند است و در درون همين مدارس است که نخبگان و مديران آينده کشور پرورش مي‌يابند.
ايزدي با اشاره به رويکرد بانک اقتصادنوين در حوزه ايفاي مسئوليت‌هاي اجتماعي گفت: بانک اقتصادنوين تا کنون نسبت به احداث 34 مدرسه در مناطق کمتر برخوردار کشور اقدام نموده که از اين تعداد 23 مدرسه به بهره‌برداري رسيده و مابقي در دست احداث است. وي افزود: در همين راستا توافق‌نامه احداث سه مدرسه ديگر در مناطق کمتر برخوردار کشور با سازمان نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس کشور نهايي شده و در روزهاي آينده امضا و تبادل خواهد شد.
در اين مراسم مختاري رئيس آموزش و پرورش شهرستان تالش، ميرمسعودي، رئيس مجمع خيرين مدرسه‌ساز استان گيلان، مهدوي فرماندار شهرستان تالش، دقيق، مديرکل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس استان گيلان و خاني‌پور امام جمعه اهل تسنن شهرستان تالش در سخنان جداگانه‌اي ضمن تقدير از اقدامات بانک اقتصادنوين در حوزه مدرسه‌سازي ابراز اميدواري کردند با احداث اين مدرسه زمينه براي رشد و شکوفايي کودکان و نوجوانان اين منطقه فراهم شود.
گفتني است، مدرسه سه‌ کلاسه مهر نوين روستاي بلال کوچلان با 750 متر مربع محوطه و 100 متر مربع زيربنا ساخته و تجهيز شده است. همچنين بانک اقتصادنوين به ‌منظور حمايت و تشويق دانش‌آموزان به يادگيري، تعدادي کوله‌پشتي حاوي لوازم‌التحرير به آن‌ها اهدا کرد.