:
كمينه:۱۴.۷۹°
بیشینه:۱۴.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
شریعتمداری:

فعالیت بیش از ۴۸۰ هزار واحد کوچک و بزرگ در کشور

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به فعالیت بیش از ۴۸۰ هزار واحد کوچک و بزرگ در کشور اشاره و افزود: اکنون شاهد وفاق و سه جانبه گرایی دولت، کارفرمایی و کارگری هستیم ضمن اینکه کارگران در شرایط مطلوبی به سر نمی برند اما همواره وفاداری خود نسبت به نظام و انقلاب را اثبات کردند.
کد خبر: ۱۴۴۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۲

اقتصادگردان- محمد شریعتمداری امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه به گستره بسیاری از فعالیت ها در این وزارتخانه اشاره و گفت: دشمن با اعمال تحریم ها به دنبال نابود کردن اقتصاد و ایجاد نارضایتی بین مردم بود اما با هوشیاری ملت ترفند آنها خنثی شده است.

وی با تاکید بر ارتقای وضعیت معیشتی کارگران، بیان کرد: رضایت کارگران به معنای رونق و ارتقای تولید است و در این زمینه تمام تلاش خود را انجام می دهیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: یکی از خواسته های ما در محضر بزرگان در استان ها، نگاه پدرانه به جامعه کارگری است تا این قشر زحمتکش با آرامش بتواند در مسیر تولید گام بردارد.

محمد شریعتمداری با اشاره به اینکه سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفر مستمری بگیر کارگری زیر پوشش تامین اجتماعی هستند، خاطرنشان کرد: ۴۳ میلیون نفر از جمعیت کشور زیر پوشش تامین اجتماعی هستند.

وی به وجود یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر بازنشسته دولت در کشور اشاره و یادآور شد: یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر روستایی زیر پوشش بیمه روستایی و عشایری هستند و تاکنون یک صد هزار نفر بازنشسته دارد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه راهکار ایجاد سلامت در نظام اداری کشور شفافیت است، خاطرنشان کرد: با ایجاد شفافیت مردم نیز می توانند در کنار نظارت دولتی بر فعالیت ها نظارت داشته باشند.

شریعتمداری به کلید واژه جوان در پیام گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری اشاره و افزود: تلاش کردیم روحیه جوان گرایی را در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام می دهیم زیرا این جوان است که می تواند تلاش مجاهدانه داشته باشد.