:
كمينه:۲۵.۴°
بیشینه:۲۶.۷۹°
Updated in: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۰
یک مسئول در وزارت راه و شهرسازی:

قطعات محور خرم‌آباد – پل‌دختر آماده مناقصه است

معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل راه و شهرسازی گفت: برای اینکه مشکل محور خرم‌آباد – پل‌دختر را به صورت اصولی و بنیادی حل کنیم این پروژه به چهار قطعه تقسیم شده و آماده مناقصه است.
کد خبر: ۱۴۴۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۲
اقتصادگردان- محمدرضا کدخدازاده در جلسه اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه ۲۰ طرح ملی در لرستان تعریف شده که در سیل با خسارت مواجه شدند، اضافه کرد: به لحاظ پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها را مطلوب می‌دانیم.

وی با اشاره به اینکه آزادراه اراک- خرم‌آباد و راه‌آهن سراسری جزو پروژه‌های بزرگ و ابر پروژه‌های ما هستند، گفت: سیل در ابتدای سال خسارت زیادی به استان وارد کرده است.

کدخدا زاده افزود برای اینکه مشکل محور خرم‌آباد – پل‌دختر را به صورت اصولی و بنیادی حل کنیم این پروژه به چهار قطعه تقسیم شده و آماده مناقصه است و قطعه اول آن را به قرارگاه خاتم‌الانبیا واگذار کردیم و سایر قطعه‌ها را به مناقصه خواهیم گذاشت.

وی بیان کرد: البته در سفر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه به لرستان براساس ماده ۵۶ بانک‌های سپه و ملی را نیز برای این پروژه درگیر کرده‌ایم.

این مسئول اظهار کرد: چهار خطه محور خرم‌آباد کوهدشت با پیشرفت فیزیکی بالا باید جزو پروژه‌های اقتصاد مقاومتی قرار می‌گرفت.