:
كمينه:۱۵.۴°
بیشینه:۱۵.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

بهره مندی همه روستاهای بالای ۱۰ خانوار رضوانشهر از برق سراسری

مدیر امور توزیع برق رضوانشهر گفت: همه روستاهای بالای ۱۰ خانوار و دارای سکونت دائم این شهرستان، از نعمت برق سراسری بهره مند هستند.
کد خبر: ۱۴۴۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
اقتصادگردان- ناصرپورامینی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در رضوانشهراظهار داشت: این شهرستان با ۳۷ هزار  مشترک برق و یک هزار و یکصد کیلومتر طول شبکه توزیع، دارای ۸۴۶ دستگاه پست توزیع برق به ظرفیت ۸۵ هزار و چهارصد و هفتادو هفت کیلو ولت آمپر می باشد.

وی با اشاره به اعتبارات هزینهشده طی  نیمه نخست سال جاری یاداور شد: در نیمه اول امسال  ۵۱ میلیارد و ۸۳۴ میلیون ریال برای اجرای طرح های برق رسانی و ترمیم شبکه ها در این شهرستان هزینه شده است.

 وی همچنین با اشاره به طرح های در دست اقدام نیز گفت: هم اکنون در ۵۴ نقطه این شهرستان طرح های مختلف برق با اعتباری افزون بر ۶۰ میلیارد ریال در دست اقدام می باشد.

 مدیر امور توزیع برق رضوانشهر با بیان این مطلب که تمامی روستا های این شهرستان دارای برق می باشند گفت: همه روستاهای دارای سکونت دائم و بالای ۱۰ خانوار در این شهرستان از نعمت برق سراسری بهره مند هستند.

 پورامینی همچنین گفت: رضوانشهر و پره سر به دلیل پراکندگی خانوار های روستایی و سخت گذر بودن اغلب این مناطق، در فصل زمستان و سرما، نگهداری خطوط برق و تأسیسات مربوطه به سختی امکان پذیر است.

 شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت، ۱۲۰ روستا و ۸۱۰ کیلومترمربع وسعت جغرافیایی در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.