:
كمينه:۱۷.۷۹°
بیشینه:۲۰.۹۹°
Updated in: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰
مدیرکل راه و شهرسازی کردستان:

ثبت نام طرح اقدام ملی تولید مسکن در کردستان بزودی آغاز می شود

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان از آغاز ثبت نام طرح اقدام ملی تولید مسکن استان در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۱۴۴۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵
اقتصادگردان- محمد صدیق ثابتی گفت: طرح اقدام ملی، به عنوان جدی‌ترین طرح تولید مسکن در دولت دوازدهم است، در این طرح تولید ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در دستور کار است که از این تعداد تولید ۲۰۰ هزار واحد در شهرهای جدید، تولید۱۰۰ واحد به عهده بنیاد مسکن و تولید ۱۰۰ هزار واحد آن نیز به عهده شرکت بازآفرینی در شهرهای بالای ۱۰۰هزار نفر است.

ثابتی اظهار کرد: این طرح در ۱۰ استان کشور از جمله استان کردستان آغاز خواهدشد.

وی با اشاره به چهار شرط برای ثبت نام متقاضیان گفت : داشتن تاهل، نداشتن مالکیت، داشتن سابقه حداقل ۵ سال سکونت در شهر محل ثبت نام و استفاده نکردن از تسهیلات و مزایایی همچون زمین، وام یارانه ای از شرایط ثبت نام است.

وی خاطر عنوان کرد: ثبت نام واجدین شرایط از روز شنبه ۱۸ آبان ماه در چهار استان آغاز شده و در آینده نزدیک در استان کردستان نیز شروع خواهد شد.
مدیر کل راه و شهرسازی کردستان تاکید کرد: ثبت‌نام از متقاضیان به‌صورت سراسری و از طریق سایت tem.mrud.ir انجام خواهد شد و متقاضیان محترم از مراجعه حضوری به ادارات راه و شهرسازی خودداری کنند. ضمن اینکه پذیرش متقاضیان سایت براساس ظرفیت مشخص شده استان و براساس واجدالشرایط بودن و اولویت ثبت‌نامی می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: واجدین شرایط برای دریافت آخرین اطلاعات از طرح اقدام ملی تولید مسکن می توانند به سایت اداره کل راه و شهرسازی کردستان به آدرس Kurdistan.mrud.ir مراجعه کنند.