:
كمينه:۱۵.۷۹°
بیشینه:۱۸.۹۹°
Updated in: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶

شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت و استانداری یزد تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت و استانداری یزد تفاهم‌نامه همکاری با محور بهسازی و نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهری، بین شهری و ریلی استان یزد و ترویج بهینه‌سازی مصرف سوخت در این استان امضا کردند.
کد خبر: ۱۴۴۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴
اقتصادگردان- به نقل از شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت، این تفاهم‌نامه با توجه به ثبت جهانی شهر یزد به عنوان شهر تاریخی و تلاش شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت و استانداری یزد برای بهره‌برداری از همه ظرفیت‌های بین‌المللی درباره کاهش شدت انرژی و آلاینده‌های زیست‌محیطی و استفاده از فناوری‌های روز، به امضای محسن دلاویز، مدیرعامل شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت و محمدعلی طالبی، استاندار یزد رسید.

همکاری در اجرای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و مصوبات شورای عالی انرژی، همکاری در تحقق برنامه ۵ ساله ششم توسعه کشور و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تلاش برای اجرای قوانین مصوب مرتبط با اصلاح الگوی مصرف و بهینه‌سازی سوخت که عملیاتی نشده باشد و تلاش برای کاهش مصرف سوخت و افزایش بهره‌وری مصرف سوخت در حوزه فعالیت استانداری یزد از جمله محورهای تعیین‌شده در این تفاهم‌نامه است.

در این تفاهم‌نامه تلاش شده با همکاری استانداری یزد محیط مناسب به‌منظور فرهنگ‌سازی و تبلیغات بهینه‌سازی برای اصلاح الگوی مصرف و ارتقای بهره‌وری فراهم شود.