:
كمينه:۱۵.۴°
بیشینه:۱۶.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان خبر داد:

اتمام طرح ساماندهی رودخانه‌های لرستان تا قبل از فصل زمستان

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان از اجرای طرح ساماندهی و لایروبی رودخانه‌های لرستان خبر داد و گفت: لایروبی و ساماندهی هشت بازه در رودخانه‌های استان تا قبل از فصل زمستان به اتمام می‌رسد.
کد خبر: ۱۴۴۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴
اقتصادگردان- به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو(پاون)، "رضا میرزایی" گفت: عملیات لایروبی، اصلاح مسیر و ساماندهی رودخانه کشکان در محدوده روستای افرینه تا تلمبه‌خانه شرکت نفت و همچنین 2 نقطه از روستای روبند جلگه خلج تا پیچ بابابهرام و محدوده اردوگاه ملاوی که به علت تغییر مسیر رودخانه کشکان، جاده ارتباطی خرم آباد به پل دختر به طور کامل قطع شده بود، آغاز شده است.
وی افزود: عملیات لایروبی در منطقه چمنار دورود و 2 نقطه از شهرستان بروجرد در محدوده روستاهای کپر جودکی و آب گرمه نیز در حال انجام است.
میرزایی ادامه داد: عملیات ساماندهی روستاهای چم گرداب پلدختر در رودخانه سیمره و ده محسن شهرستان خرم آباد نیز آغاز شده است.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان اظهار داشت: عملیات لایروبی و ساماندهی هشت بازه کاری پیش‌گفته تا قبل از فصل زمستان به اتمام می‌رسد.
وی افزود: پیمانکاران ساماندهی و لایروبی هشت بازه کاری اولویت‌دار دیگر شامل زورانتل و دمرود افرینه پلدختر، روستاهای حاج خدیجه، میان گلال و علی محمد بیگی خرم آباد و چم دیوان، زوراندول و چم حسین شهرستان چگنی انتخاب شده و در حال تجهیز کارگاه هستند.
میرزایی تصریح کرد: پروژه‌های ساماندهی، لایروبی و بازسازی تاسیسات آبی شهرستان‌های الیگودرز، ازنا، دلفان و کوهدشت و تکمیل سرریز سد مروک دورود نیز طی روزهای آینده تعیین تکلیف شده و با انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی آنها اطلاع رسانی خواهد شد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان افزود: پیمانکار طرح آبخوان‌داری، تغذیه مصنوعی و بخش سیلاب دشت رومشکان و بازسازی تاسیسات آبی سد هاله کوهدشت نیز مشخص شده و در مرحله انعقاد قرارداد هستند.