:
كمينه:۱۶.۵۱°
بیشینه:۱۷.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

توسعه آموزش‌های فنی و تخصصی در دستور کار شرکت نفت‌خیز جنوب

توسعه آموزش‌های فنی و تخصصی در دستور کار مجتمع آموزش فنون شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب قرار گرفت.
کد خبر: ۱۴۴۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
اقتصادگردان- به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، سعید کوتی، مدیر تولید این شرکت در بازدید از امکانات و توانمندی‌های مجتمع آموزش فنون شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب اظهار کرد: آموزش جزو وظایف سازمانی کارکنان است و با توجه به تغییر شرایط و پیشرفت کارکنان در همه رده‌ها باید برای آموزش و فراگیری دانش روز وقت بگذارند.

وی با بیان اینکه شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب یک دانشگاه است، گفت: مجتمع آموزش فنون اهواز توانمندی‌های قابل توجهی دارد که باید از آنها به صورت بهینه استفاده کرد.

در ادامه، علی صفی‌خانی، رئیس مجتمع آموزش فنون شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب نیز با تشریح امکانات و ظرفیت‌های آموزشی این مجتمع اظهار کرد: در این مجتمع آموزش‌های عمومی و تخصصی در حوزه‌های مدیریت، ایمنی، بالادستی نفت و گاز و فنی و تخصصی ارائه می‌شود و افزون بر مناطق نفت‌خیز جنوب بسیاری از شرکت‌های نفتی متقاضی بهره‌مندی از این دوره‌ها هستند.

وی بر لزوم توسعه آموزش‌های فنی و تخصصی در مجتمع آموزش فنون شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب تاکید کرد و گفت: با توجه به امکانات موجود در نظر داریم دوره‌های فنی و تخصصی از جمله کنترل فوران چاه و شبیه‌ساز حفاری و ایمنی را ارتقا دهیم.

مجتمع آموزش فنون اهواز در سال ۱۳۸۱ احداث شد و دارای حدود ۳۵ هزار متر مربع فضای آموزشی و خدماتی، آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های متعدد است.