:
كمينه:°
بیشینه:°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
مدیر کل شعب شرق تهران اعلام کرد:

موفقیت شعبه ی تهرانپارس در جذب بالاترین میزان منابع

مدیرکل شعب شرق تهران هم زمان با یوم الله 13 آبان و در گفت و گو با روابط عمومی بانک اعلام کرد: منابع شعبه تهرانپارس این مدیریت از مرز شش هزار میلیارد ریال عبور کرد.
کد خبر: ۱۴۴۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴
اقتصادگردان- روابط عمومی بانک قوامین با اعلام این خبر و به نقل از علیرضا شیخ الاسلامی آل آقا مدیر کل شعب شرق تهران افزود : طبق اهداف تعریف شده و طرح های ابلاغی در راستای جذب منابع، شعبه تهرانپارس این مدیریت توانست منابع خود را از مرز شش هزار میلیارد ریال عبور دهد. 
برپایه این گزارش مدیرکل شعب شرق ضمن قدردانی از تلاش گروهی مسئول و کارکنان این شعبه این موفقیت را مرهون اعتماد مشتریان و انسجام تیمی کارکنان دانست و تصریح کرد : فرایند جذب منابع همیشه به عنوان اولین هدف و اصلی ترین فعالیت هر شعبه محسوب می شود و لذا نه به صورت مقطعی بلکه به صورت مستمر مورد بازبینی و ارزیابی قرار می گیرد.
وی با تأکید بر این که این مدیریت نیز همواره در تلاش بوده است تا با برنامه ریزی و تدوین نقشه راه نسبت به توسعه پایدار مشتریان و جذب حداکثری منابع از سهم بازار اقدام نماید ؛ خاطر نشان کرد : همکاران ما در شعب نیز فرایند بازارشناسی و خوشه بندی مشتریان منطقه را به صورت مستمر در دستور کار دارند.
علیرضا شیخ الاسلامی آل آقا با اشاره به اینکه در بانک قوامین همیشه اصل اساسی و زیربنای برنامه ریزی های استانی، مشتریان بوده اند یادآوری کرد که شعبه تهرانپارس در سال 1380  در منطقه شرق تهران افتتاح گردید و با داشتن عملکردی صعودی و با در اختیار داشتن برنامه توسعه ای و افزایشی در حال حاضر به عنوان شعبه درجه یک و برترین شعبه این بانک در سطح کشور در حال خدمت رسانی به مشتریان خود می باشد.
 وی افزود : زمان مورد نظردرهدف تعیین شده برای جذب  منابع ، تا پایان بهمن ماه بود که در این مقطع زمانی شعب این مدیریت رشد قابل توجهی داشته اند. 
مدیرکل شعب شرق تهران در پایان یادآورشد : موفقیت شعبه ی تهران پارس را که نتیجه ی اعتماد مشتریان و نشان از اعتماد عمومی آن ها در سطح جامعه است ؛ ارج می نهیم وخود را متعهد به تأمین خواسته ها و انتظارات آنان می دانیم .