:
كمينه:°
بیشینه:°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
مدیرعامل بانک صادرات ایران:

«١٣ آبان» راهبرد ایران را در مقابل دشمنی آمریکا مشخص کرده است

مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: ١٣ آبان نقطه عطفی در تاریخ تعاملات بین ایران و آمریکا بوده که راهبرد جدی کشور را برای مقابله با دشمنی آمریکا مشخص کرده که به صورت مستمر این مسیر ادامه خواهد یافت.
کد خبر: ۱۴۴۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱
اقتصادگردان- حجت‌اله صیدی ضمن در حاشیه در مراسم راهپیمایی بزرگداشت روز دانش‌آموز، اظهار کرد: دشمنی آمریکا با ایران از مرداد سال ١٣٣٢ و حتی قبل از آن آغاز شده و عمدتا با انگیزه تسلط بر اقتصاد و سیاست ایران دنبال شده است. پس از انقلاب دانشجویان پیرو خط امام (ره) با انگیزه ممانعت از تسلط دوباره آمریکا بر ایران، با تسخیر سفارت این کشور در تهران، اعتراض خود را به این رفتارهای استعماری اعلام کردند.
 وی افزود: اسناد جاسوسی به جای مانده از آن دوران، ملت ایران را برای حفظ روحیه برای تقابل با سلطه‌جویی‌های آمریکا و رویارویی با نفوذ آن مصمم‌تر کرده است.
رضا صدیق، قائم مقام مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران نیز در این راهپیمایی در توضیح اهمیت روز ١٣ آبان و جایگاه آن در تقویت روحیه مقاومت مردان اقتصادی کشور گفت: پیام بانکداران ما همان پیامی است که به پیروزی انقلاب اسلامی منجر شد و آن استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است. 
وی افزود: ملت ما همیشه خواسته است تا بدون اتکا به آمریکا مستقل باشد و بدون وابستگی به استکبار جهانی، سربلند و سرافراز زندگی کند و پیام این روز نیز همان پیام روز ٢٢ بهمن سال ٥٧ مردم ایران است.
مدیران و همکاران بانک صادرات ایران امروز با حضور گسترده در راهپیمایی١٣ آبان اعتراض خود را به سیاست‌های استکباری و استعماری آمریکا و رژیم صهیونیستی و ...اعلام کردند.