:
كمينه:۱۷.۶۲°
بیشینه:۱۷.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

افتتاح شعبه بانک قرض الحسنه مهرایران در خراسان رضوی

شعبه جدید بانک قرض الحسنه مهرایران در استان خراسان رضوی صبح امروز با حضور مدیرعامل، رييس و اعضاي هيات مديره بانک و مسئولين استاني افتتاح شد.
کد خبر: ۱۴۴۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۳
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، در آیین گشاييش اين شعبه در شهر مقدس مشهد، حجت الاسلام صاحبقراني مدير کل سازمان تبليغات اسلامي، ‪‎‪‬ آسوده مدير کل کميته امداد امام خميني (ره) و جمعي از مشتريان و مديران استاني نيز حضور داشتند.
دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران در مراسم افتتاح اين شعبه بيان داشت: تجهيز و نوسازي شعب به منظور قدرداني از مشتريان بانک و ارائه ي خدمات بهتر و كامل تر صورت مي پذيرد.
وی بااشاره به حرکت گسترده بانک قرض الحسنه مهرایران در مسیر تحقق بانکداری بدون کاغذ اظهارداشت: پروژه ي ديجيتالي نمودن اسناد بانك در راستاي حركت به سمت بانكداري سبز در اين بانك شروع شده است و ازين پس مشتريان بانك بدون نياز به تكميل فرم هاي كاغذي مي توانند تمامي خدمات بانكي خود را دريافت كنند.
دکتر اکبری افزود: تقویت بانکداری الکترونیك به منظور حذف رفت و آمد مشتريان به شعب و صرفه جويي در زمان و هزينه ي آن ها از مهمترين برنامه ي بانك به منظور تكريم مشتريان خود مي باشد.
وی تصریح کرد: تمامی فعالیت بانک قرض الحسنه مهرايران در چهارچوب عقد قرض الحسنه است و اين بانک موفق شده به کليه ي تعهدات خود به نحو احسن جامه ي عمل بپوشاند.
مرتضی اکبری خاطرنشان کرد: تفاهم نامه های بزرگی در سطح کشور با کميته امداد امام خميني (ره)، بنياد بركت، بهزيستي و... منعقد شده است تا با ايجاد هم افزايي بتوانيم در راستاي ايجاد اشتغال و كمك به مناطق كم برخوردار گام هاي موثري برداريم.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران گفت: در سال گذشته بیش از یک ميليون و دويست و سي هزار فقره تسهيلات قرض الحسنه پرداخت شده است که اين ميزان در هشت ماهه نخست امسال به يک ميليون و دويست و چهل هزار فقره رسيده است و پيش بيني مي كنيم تا پايان سال بيش از يك ميليون پانصد هزار فقره تسهيلات پرداخت كنيم.
وی تاکید کرد: مهمترین سرمایه ي اين بانک مشتريان آن هستند و برخود لازم مي دانيم تمام تلاش خود را در براي آماده سازي محيط مناسب در شعب و ارائه ي خدمات بهتر انجام دهيم.
‪‎‪حجت الاسلام و المسلمین صاحبقرانی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامي خراسان رضوي در ادامه مراسم بيان داشت: اميد است با تلاش هاي بانک قرض الحسنه مهر ايران سنت نيکوي قرض الحسنه بيش از پيش در جامعه احيا شود.
وی با تقدیر از عملکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران، بانکداری قرض الحسنه را امري خداپسندانه و راه نجات مشکلات اقتصادي موجود در جامعه دانست.
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به تلاش های اين بانک در راستاي عمل به مباني اسلامي در نظام بانکي کشور و دستاوردهاي آن در بيش از يك دهه از فعاليت خود بيان داشت: موفقيت بانك قرض الحسنه مهر ايران در تمامي عرصه ها به اثبات رسيده است و مي بايست نظام بانكي كشور نيز به همين سمت و سو حركت كند.