:
كمينه:۱۴.۷۹°
بیشینه:۱۵.۹۹°
Updated in: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲
قيمت خودروهاي داخلي 8 آبان 1398

افزايش قيمت خودروهاي داخلي

محصولات سایپا و ايران خودرو امروز با افزایش قیمت همراه هستند بر اين اساس پراید ۱۱۱ امروز در بازار با افزایش ۷۰۰ هزار تومانی به قیمت ۴۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده است همچنين قیمت پژو ۴۰۵ GLX در بازار امروز با افزایش یک میلیون تومانی به رقم ۷۵ میلیون تومان رسید
کد خبر: ۱۴۴۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۴
اقتصاد گردان-
محصولات سایپا امروز همگی با افزایش قیمت همراه هستند. پراید ۱۱۱ امروز در بازار با افزایش ۷۰۰ هزار تومانی به قیمت ۴۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده است. پراید سایپا امروز حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان افزايش قيمت داشته است و ۴۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. پراید وانت امروز با ۵۰۰ هزار تومان افزایش، 45 ميليون تومان رسيده است.تیبا صندوق‌دار امروز در بازار حدود ۴۰۰ هزار تومان گران شده و به قیمت ۵۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده است. تیبا ۲ در بازار حدود ۸۰۰ هزار تومان بالا رفته و به ۵۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است ، ساینا با افزايش یک میلیون توماني قيمت به قیمت ۵۹ میلیون تومان رسیده است. کوییک دنده‌ای با یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان افزایش، به ۶۷ میلیون تومان رسيد.

محصولات ایران خودرو نيز امروز با افزایش قیمت مواجه شدند.
قیمت پژو ۴۰۵ GLX در بازار امروز با افزایش یک میلیون تومانی به رقم ۷۵ میلیون تومان رسیده است. پژو ۴۰۵ SLX در بازار امروز با افزایش قیمت ۸۰۰ هزار تومانی به رقم ۸۶ میلیون تومان رسیده است.
پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در بازار حدود ۳۰۰ هزار تومان گران شده و به ۸۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است. دیگر مدل‌های پژو ۲۰۶ در بازار امروز با افزایش یک میلیون تومانی همراه شدند به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۵ با افزایش یک میلیون تومانی به مرز ۱۰۰ میلیون تومان رسيد و حدود ۹۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود. پژو ۲۰۶ صندوق‌دار با افزايش حدود یک میلیون ۹۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قيمت گذاري شده است.