:
كمينه:۲۵.۴°
بیشینه:۲۶.۷۹°
Updated in: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۵

انتخاب شرکت سیمان ممتازان کرمان به عنوان تنها واحد نمونه استاندارد استان کرمان در سال ۹۸

شرکت سیمان ممتازان کرمان، در همایش تجلیل از برترین‌های استاندارد استان در محل اتاق بازرگانی کرمان که با حضور معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد، استاندار، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مدیران و فعالان اقتصادی همراه بود، لوح و تندیس واحد نمونه استاندارد استان به نماینده شرکت سیمان ممتازان اهدا شد.
کد خبر: ۱۴۳۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹
اقتصادگردان-
شرکت سیمان ممتازان کرمان به عنوان تنها واحد نمونه استاندارد استان کرمان در سال ۱۳۹۸ معرفی شد.به گزارش سیمان خبر و به نقل از روابط عمومی شرکت سیمان ممتازان کرمان، در همایش تجلیل از برترین‌های استاندارد استان در محل اتاق بازرگانی کرمان که با حضور معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد، استاندار، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مدیران و فعالان اقتصادی همراه بود، لوح و تندیس واحد نمونه استاندارد استان به نماینده شرکت سیمان ممتازان اهدا شد.
در این مراسم همچنین از مدیر کنترل کیفیت سیمان ممتازان نیز تجلیل به عمل آمد.
معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد در این آئین گفت: بسیاری از گرفتاری‌های امروز جامعه ما ناشی از عدم به کارگیری استانداردهاست و هیچ استانداردی مهمتر از اخلاق نیست. مسلم بیات، دانش و استاندارد را ۲ رکن جدانشدنی برای ارتقاء کیفیت در عرصه تولید دانست و افزود: به علت تشدید تحریم‌ها برخی از سودجوها به‌واسطه نیاز بازار اقدام به تولید کالاهای بی‌کیفیت می‌کنند لذا باید با افزایش نظارت اجازه ورود کالای بی‌کیفیت و بی‌هویت در بازارها گرفته شود.
وی از ارائه و تدارک بسته حمایتی توسط سازمان ملی استاندارد خبر داد و افزود: ایران در تدوین استانداردها در رتبه ۲۱ جهان قرار دارد .
محمدجواد فدایی استاندار کرمان هم گفت: باید استانداردهای کالاهای صادراتی استان با استانداردهای جهانی مطابقت کند و نباید به سادگی بازارهای خارجی را از دست بدهیم.
اسماعیل عاقلی مدیر کل استاندارد استان کرمان نیز در این همایش با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری برای جلوگیری از واردات بهترین گزینه را ارتقای کیفیت تولیدات داخلی می‌دانند افزود: انتخاب شعارهای اقتصادی در چند سال اخیر از سوی مقام معظم رهبری اهمیت استاندارد و توجه به این مسئله را بیشتر می‌کند.