:
كمينه:۲۰.۴°
بیشینه:۲۰.۹۹°
Updated in: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶

رویداد آشنایی سرمایه‌گذاران با استارت‌آپ‌ها و کسب‌و‌کارهای نو

معاونت کسب و کار اتاق بازرگانی تهران یک رویداد در حوزه کسب‌وکارهای نوین با عنوان «آشنایی با سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌ها» برگزار می‌کند.
کد خبر: ۱۴۳۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰
اقتصادگردان- هومن حاجی‌پور با تاکید بر توسعه فعالیت‌های دفتر کسب و کارهای نوین اتاق در نیمه دوم سال جاری در راستای تحقق اقتصاد نوآور، افزود: معاونت کسب و کار اتاق تهران به پشتوانه نگرش ویژه هیات رییسه اتاق نسبت به افزایش نرخ نفوذ نوآوری و فناوری در کسب و کار، در همکاری گسترده با کمیسیون اقتصاد نوآوری و تحول دیجیتال، تکمیل زنجیره خدمات اتاق در حوزه کسب‌وکارهای نوین را در دستورکار خود دارد. در همین راستا به‌واسطه توسعه تعاملات با نهادهای متولی توسعه نوآوری و فناوری، فعالیت‌های اتاق تهران در این حوزه گسترش پیدا خواهد کرد. او ادامه داد: طی سه سال گذشته، به‌واسطه برگزاری و حمایت از بالغ بر 50 رویداد استارت‌آپی، نشر بیش از 40 محتوا در قالب‌های مختلف، ارزیابی قریب 500 فعال اقتصادی از حیث توانمندی نوآوری و ارایه حدود 450 جلسه مشاوره حضوری، توانسته‌ایم گامی هرچند کوچک در راستای تغییر نگرش فعالان اقتصادی متقدم از موضوعات مرسوم کسب‌و‌کار به توسعه نوآوری و فناوری‌برداریم. حاجی‌پور اعلام کرد که نشست آشنایی با سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌ها با حضور علاقه‌مندان سرمایه‌گذاری در کسب‌وکارهای نوین و توسعه‌دهندگان نوآوری و فناوری، روز دوشنبه 13 آبان ماه از ساعت 14 تا 18 در ساختمان اصلی اتاق بازرگانی تهران برگزار می‌شود.

در این رویداد سخنرانان مدعو به تشریح «روش‌های سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌ها» و «سرمایه‌گذاری و تعامل با استارت‌آپ‌ها» خواهند پرداخت و خبرگان این حوزه در پنل تخصصی «مفاهیم اساسی سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌ها» و «چالش‌های سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌ها» را برررسی خواهند کرد.

به گفته او، این رویداد فرصت مناسبی برای علاقه‌مندان به سرمایه‌‌گذاری و مجموعه‌های متقاضی سرمایه جهت افزایش آگاهی و آغاز گفت‌وگوهای سازنده صاحبان سرمایه و استارت‌آپ‌هاست. اعضای اتاق تهران، فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کارهای نوین که تمایل به حضور و مشارکت در این رویداد را دارند، می‌توانند از طریق لینک زیر ثبت‌نام کنند.