:
كمينه:۲۰.۴°
بیشینه:۲۰.۹۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
بهمن ماه امسال و توسط بخش خصوصی

نخستین نمایشگاه بین‌المللی بخش پایین دست صنعت نفت برگزار می‌شود

نخستین نمایشگاه بین‌المللی صنایع پایین دستی نفت، گاز و پتروشیمی سیزدهم تا شانزدهم بهمن ماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۴۳۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳
اقتصادگردان- به نقل از اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفتی ایران، نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری این نمایشگاه با حضور نمایندگانی از تشکل‌های خصوصی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، اتاق بازرگانی ایران و تهران، روابط عمومی‌های شرکت‌های ملی نفت، صنایع پتروشیمی، نماینده سازمان توسعه تجارت و نماینده شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و اعضای هیئت مدیره اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفتی به عنوان متولی و سیاست‌گذار و شرکت راهکار تجارت مدیریت کوشا به عنوان مجری برگزاری نمایشگاه برگزار شد.

در این نشست افزون بر تشریح اهداف برگزاری نمایشگاه صنایع پایین دستی نفت، گاز و پتروشیمی توسط بخش خصوصی و ارائه گزارشی از روند دریافت مجوز برگزاری، فهرست گروه‌های کالایی که در نمایشگاه حضور خواهند داشت، تعیین شد.

نشست‌های تخصصی B to B (چهره به چهره تجاری)، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها، روابط عمومی و اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل، صادرات، ارتباط با نهادهای دولتی و فضاهای کسب و کار مرتبط همچون بانک، بورس و بیمه همه از جمله کمیته‌های مربوط به نمایشگاه صنایع پایین دستی نفت هستند که در این نشست بررسی شد.

در این نشست و طبق آرای حاضران در نشست، محمد ناصری، مشاور رئیس کل روابط عمومی وزارت نفت به عنوان رئیس شورا، اسلامی، دبیرکل انجمن سازندگان تجهیزات صنعتی ایران (استصنا) به عنوان نائب رئیس و اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت گاز و پتروشیمی ایران به عنوان دبیرخانه و سعید رفیعی‌فر به عنوان دبیر این شورا انتخاب شدند.

نمایشگاه صنایع پایین دستی نفت، گاز و پتروشیمی در تاریخ ۱۳ الی ۱۶ بهمن ۹۸ در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.