:
كمينه:۹.۷۹°
بیشینه:۱۶.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱
مظفری:

باید کیش را برای آیندگان بسازیم

بهره گیری از بهترین طراحی ها و اجرای های بی نظیرعمرانی، زمینه ساز ظهور کیش متفاوت برای آیندگان است.
کد خبر: ۱۴۳۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۷
اقتصادگردان- مراسم اعلام برندگان و اهدای جوایز گروه های برگزیده مسابقه طراحی شهری محورهای امیرکبیر و مروارید جزیره کیش با حضور غلامحسین مظفری مدیرعامل منطقه آزاد کیش، مصطفی خانزادی معاون عمرانی منطقه آزاد کیش، اعضای هیئت داوران و هیئت اجرایی و نیز جمعی از شرکت کنندگان یکشنبه 21 مهر برگزار شد.

 در این مراسم با اعلام هیئت داوران کد5864 که گروهی به سرپرستی شهاب میرزائیان بود رتبه نخست را از آن خود کردند و شرکت مهندسین مشاور عمارت خورشید به مقام دوم دست یافت.  همچنین شرکت اسپیدیج خاورمیانه و گروهی به سرپرستی بهرام رابط قنادی مشترکا حایز رتبه سوم شدند. 

 در این مراسم مظفری ضمن قدردانی از شرکت کنندگان و مجریان این مسابقه گفت: مایه خوشحالی است که نام امیرکبیر با یک مسابقه معماری در جزیره کیش عجین شود و امیدوارم برای کارها و اقدامات بعدی نقطه آغازی باشد. 

 وی با بیان این که از ابتدای حضور در کیش شعار ما این است که "در جزیره کیش یا کاری را انجام نمی دهیم یا اگر انجام دهیم با بهترین کیفیت باشد" افزود:. بر اساس این تفکر و این شعار است که وقتی بحث واگذاری اراضی امیرکبیر مطرح شد این ایده نیز شکل گرفت که طراحی شهری و معماری را به مسابقه بگذاریم و تلاش کنیم که این کار سخت را عملیاتی کنیم.

 مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر این که نیازمند کارهای جدی و اساسی درحوزه شهرسازی، معماری و طراحی شهری درکشور هستیم؛ گفت: با توجه به ظرفیت های خوب علمی و اجرایی کشور در این حوزه ها،  می توانیم به لحاظ اختیارات و موقعیتی که کیش دارا است از این ظرفیت به بهترین شکل بهره ببریم.  

مظفری با توصیه به بخش خصوصی برای حفظ روحیه مطالبه گری و ایده پردازی تصریح کرد:  سازمان منطقه آزاد کیش از طرح ها و ایده های اجرایی استقبال کرده و اصرار دارد تا از طریق هم اندیشی و همفکری کیش را برای آیندگان بسازد. 

وی افزود: جزیره کیش مساحت کوچکی دارد اما می تواند الگو و پایلوت کشور باشد و پل ارتباطی و اتصال با دنیا لقب بگیرد از اینرو اراده ما بر همین موضوع استوار است و امیدوارم این حرکت ها  که نقطه آغاز و شروع است استمرار داشته و در همه طرح ها و پروژه های آینده گسترش یابد.