:
كمينه:۱۲.۷۹°
بیشینه:۱۵.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱

اعزام تیم‌های بازرسی برای تشدید نظارت‌ها و کنترل قیمت‌ها در مرز مهران

عضو هیات‌مدیره سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: مقیم شدن تیم‌های بازرسی اعزامی از مرکز استان توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت در شهر مهران و افزایش نظارت‌ها؛ کنترل قیمت کالا و خدمات قابل عرضه به زائرین اربعین در مرز بین‌المللی مهران را تشدید کرده است.
کد خبر: ۱۴۳۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۳
اقتصادگردان- به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، رضا کوثری در جمع بازرسان سازمان صمت استان ایلام اظهار کرد: اقدامات و برنامه‌ریزی های مناسبی در راستای تنظیم بازار مسیرهای تردد زائرین و همچنین شهر مهران صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: اعزام و استقرار تیم‌های بازرسی در سطح شهرستان باعث افزایش خدمات‌رسانی مطلوب به زوار شده است.

او با اشاره به سامانه در دست اجرای ثبت اطلاعات کالاها ادامه داد: با راه اندازی سامانه جامع بانک اطلاعات کالا؛ فرایند ورود کالا، نگهداری در انبار و تمام امور مرتبط با تنظیم بازار، سیستماتیک و مانتورینگ می‌شود که این امر موثر بودن بازرسی ها و هدفمند شدن نظارت ها را به همراه دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در ادامه این جلسه به اهمیت چابک سازی ساختار اداری و ضرورت اجرای برنامه های اصلاحی برای کیفی سازی منابع انسانی پرداخت و خاطرنشان کرد: در ساختارهای مدیریت نوین، دخیل کردن همه کارکنان در تصمیم گیری ها و مشارکت دادن آنها در اجرای ماموریت های سازمانی، به خروجی های مثبت و کسب موفقیت ها زیادی منجر می شود.

کوثری به روند ارزیابی سطح کارایی بازرسین سازمان های صمت استان اشاره و خاطرنشان کرد: ملاک قرار دادن تخلفات کشف شده توسط بازرسین نمی تواند انعکاس دهنده زحمات آنان باشد، بنابراین بایستی ارزیابی استان ها بر مبنای تعداد بازرسی و اجرای طرح های نظارتی انجام گیرد.

او در پایان تاکید کرد: کنترل بازار و حاکم شدن آرامش نسبی در ثبات قیمت‌ها، معیار مناسبی برای پایش عملکرد این حوزه است.