:
كمينه:۱۲.۷۹°
بیشینه:۱۵.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱

نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه صنعتی، رستوران، کافی شاپ و هتل” در شهرآفتاب آغاز به کار کرد، رشد ۸۵ درصدی نسبت به سال گذشته

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل نمایشگاه شهرآفتاب، صبح امروز با حضور هوشنگ رضایی ثمرین رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن وتجارت، اسکندر آزموده رئیس اتحادیه آبمیوه، بستنی و کافی شاپ، علی عبدالملکی رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی ایران و هاشمی معاون نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب “سومین دوره نمایشگاه تخصصی تجهیزات آشپزخانه صنعتی، رستوران، کافی شاپ و هتل” و اولین دوره جشنواره گاسترونومی غذا و نوشیدنی در محل نمایشگاه های بین المللی شهرآفتاب آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۱۴۳۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
اقتصادگردان- تعداد ۷۸ شرکت در فضایی به مساحت بیش از ۱۰۰۰۰ مترمربع آخرین دستاوردها و تکنولوژی های خود را به نمایش می گذارند.

کالاهای این نمایشگاه شامل، تجهیزات پخت غذا، تجهیزات آماده سازی، تجهیزات سرو غذا، تجهیزات انبارو نگهداری، تجهیزات کافی شاپ، بسته بندی و ظروف یکبار مصرف، تجهیزات الکترونیکی و نرم افزاری رستوران، دکوراسیون، مبلمان رستوران،ظروف رستورانی و… می باشد.

اولین دوره این نمایشگاه آبان ماه سال ۹۶ برگزار و به دلیل موفقیت چشمگیر دوره بعدی این نمایشگاه با رشد ۶۵% در سال ۹۷ نسبت به دوره قبل برگزار شد.

دوره سوم این نمایشگاه در حالی امروز آغاز به کار کرد که نسبت به دوره قبلی آن رشد ۸۵ درصدی داشته است.

همزمان با نمایشگاه، اولین دوره جشنواره گاسترونومی غذا و نوشیدنی برگزار می شود که این دو رویداد مکمل هم بوده مخاطبین مشترکی دارند و هم افزایی هر دو رویداد را در بر خواهد داشت.

گفتنی است این نمایشگاه تا ۲۲ مهرماه از ساعت ۱۰ صبح لغایت ۱۸ بعد از ظهر در محل نمایشگاه های بین المللی شهرآفتاب میزبان علاقه مندان و متخصصین می باشد.