:
كمينه:۱۲.۷۹°
بیشینه:۱۳.۹۹°
Updated in: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۳
افزايش قيمت خودروهاي پرتيترا‍ژ داخلي

قيمت روز خودرو در 1398/07/20

خودرو‌های سایپا هفته را افزایش قیمت آغاز کرده‌اند. روندی که از حدود دو هفته قبل شروع شد./محصولات ایران خودرو امروز با افزايش قيمت مواجه گرديدند.
کد خبر: ۱۴۳۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۱
خودرو‌های سایپا هفته را افزایش قیمت آغاز کرده‌اند. روندی که از حدود دو هفته قبل شروع شد. سایپا ۱۱۱ در بازار با افزایش قیمت حدود ۲۰۰ هزار تومان گران شده است. قیمت تیبا ۲ امروز یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان گران شده و تا ۵۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بالا رفته است. ساینا هم با افزایش یک میلیونی در بازار حدود ۵۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود. 

محصولات ایران خودرو امروز با افزايش قيمت مواجه گرديدند. سمند LX در بازار با افزایش یک میلیونی به قیمت ۷۸ میلیون تومان رسیده است. پژو ۴۰۵ GLX امروز ۵۰۰ هزار تومان گران شده و با قیمت ۷۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار خرید و فروش می‌شود پژو ۴۰۵ SLX امروز با افزایش ۴۰۰ هزار تومانی و با قیمت ۸۳ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. 
قیمت پژو پارس با افزایش یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی به رقم ۹۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است. رانا هم امروز حدود یک میلیون تومان گران شده است. قیمت روز رانا در حال حاضر ۷۸ میلیون تومان است و حدود ۱۱ میلیون تومان گران‌تر از قیمت مصوب کارخانه خرید و فروش می‌شود.
قیمت روز پژو ۲۰۶ تیپ ۲ حدود  ۹۰۰ هزار تومان افزايش داشته و به ۸۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده است. پژو ۲۰۶ تیپ ۵ امروز با ۴۰۰ هزار تومان افزایش قیمت به قیمت ۹۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در بازار فروخته می‌شود. از سوي دیگر پژو ۲۰۶ صندوق‌دار افزایش قیمت کمتری را در بازار داشت. این محصول امروز در حدود ۲۰۰ هزار تومان گران شده و به قیمت ۹۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.
دانگ فنگ H۳۰ تیپ ۲ امروز بیشترین افزایش قیمت در بین محصولات ایران خودرو داشت. قیمت این محصول در بازار امروز با افزايش دو میلیون توماني به ۱۳۵ میلیون تومان رسیده است.