:
كمينه:۱۳.۷۹°
بیشینه:۱۷.۹۹°
Updated in: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶

افزایش بهره وری نیروی انسانی از عوامل مهم موفقیت سازمانی است

عباس نجفی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون: افزایش بهره وری نیروی انسانی از عوامل مهم موفقیت سازمانی است.
کد خبر: ۱۴۳۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳
اقتصادگردان- عباس نجفی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در جلسه ارزیابی عملکرد مدیریت شعب استان مازندران که صبح امروز به‌منظور بررسی و سنجش میزان کارایی، اثربخشی و تحقق کمی و کیفی عملکرد با توجه به برنامه ابلاغی سال 98 در محل ساختمان ستادی میرداماد این بانک برگزار شد گفت: شناسایی مشتریان، آگاهی به نیازهای بانکی تعاونی‌ها و کارآفرینان، تجهیز و تخصیص بهینه منابع، صدور ضمانت نامه، تخصیص بهینه ابزارهای الکترونیک از مهمترین تکالیف واحدهای استانی و شعب می‌باشد که سطح مناسب بهره وری نیروی انسانی منجر به انجام بهینه این فعالیت‌های تخصصی می‌گردد.

وی افزود: واحدهای بانکی لازم است نسبت به رعایت انضباط مالی التزام کافی داشته باشند.

نجفی با بررسی عملکرد استان مازندران گفت: مانده تسهیلات اعطایی استان تا کنون بالغ بر ۵۰۰۰ میلیارد ریال می‌باشد که ۲۶۵۰ میلیارد ریال تسهیلات طی سالهای ۹۷ و ۹۸ پرداخت شده است. وی در این رابطه افزود: همچنین از آغاز طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری تاکنون ۶۳۰ میلیارد ریال تسهیلات در این استان پرداخت گردیده است.

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون با بیان ظرفیت‌های استان در زمینه گردشگری، باغداری و بازرگانی گفت: امکان بهره گیری از محصولات متنوع بانک توسعه تعاون در مازندران فراهم است و طراحی و ارائه بسته‌های خاص خدمات بانکی، متناسب با نوع فعالیت اقتصادی مشتریان قابل انجام است.

نجفی خاطر نشان کرد: حدود ۶ درصد امکانات بانک توسعه تعاون از جهت نیروی انسانی، شعب و دستگاه‌های پایانه فروش به استان مازندران تخصیص یافته که سهم استان در ارائه دستاوردها از جمله تجهیز و تخصیص منابع، صدور ضمانت نامه و ایجاد ارزش افزوده پایین‌تر از این سطح است که نشان دهنده این است که با افزایش حجم فعالیت‌های بانکی و ارتقای خدمات به تعاونگران و کارآفرینان، شاخص‌های عملکردی با رشد بهتری قابل تحقق می‌باشد.

گفتنی است در این جلسه حسن شریفی مدیر امور طرح و برنامه، محمد ذوالفقاری مدیر امور مالی، جعفر مشکی مشاور مدیرعامل، ایرج شیخ زاده مدیر امور مشتریان و بانکداری شرکتی بانک توسعه تعاون ابعاد تخصصی عملکرد استان مازندران را بررسی نمودند و رئوف احمدی مدیر امور شعب استان مازندران، معاونین استان و روسای شعب توضیحاتی در خصوص برنامه‌های پیش رو ارائه دادند.