:
كمينه:۹.۷۹°
بیشینه:۱۴.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱
با 58 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام شد؛

بهره‌برداری از 392 پروژه برق‌رسانی در شهرستان شاهرود

مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود از احداث 392 پروژه برق‌رسانی با حجم سرمایه‌گذاری به مبلغ 58 میلیارد و 922 میلیون ریال طی شش ماهه اول سال جاری در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۳۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱
اقتصادگردان- "جمال فرخ‌زاده" گفت: تامین برق روستای تجور بخش بیارجمند با احداث 17 هزار و 125 متر شبکه توزیع برق و نصب یک دستگاه پست هوایی به قدرت 50 کیلوولت آمپر، توسعه چهار ایستگاه هوایی عمومی در خیابان‌های ابن یمین، ابوذر، ساحلی و کوچه شهید توسلی شاهرود، دایر کردن یک‌هزار متر شبکه روشنایی معابر بلوار خروجی دهملا به سمت روستای قلعه حاجی، برقراری 491 متر شبکه فشار متوسط زمینی به‌منظور رینگ پست‌های زمینی خلیج فارس و مرکزی و تقویت پنج دستگاه ترانس، از مهم‌ترین برنامه‌های انجام شده از آغاز امسال تاکنون به‌شمار می‌آید.
وی با اشاره به اینکه چهار هزار و 244 متر شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی در شش ماهه نخست سال جاری احداث شده است، گفت: توسعه 22 هزار و 566 متر شبکه 20 کیلوولت هوایی و زمینی، از دیگر اقدامات صورت گرفته در مدت زمان قید شده است.
مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود با بیان اینکه 16 ایستگاه هوایی توزیع برق با ظرفیت سه هزار و 235 کیلوولت آمپر در این شهرستان نصب و بهره‌برداری شده است، افزود: برقراری 99 کنتور هوشمند در راستای طرح فهام، از دیگر طرح‌های به انجام رسیده محسوب می‌شود.
فرخ‌زاده با اشاره به اینکه چهار هزار و 109 متر کابل خودنگهدار از آغاز امسال تاکنون در سطح شهرستان شاهرود دایر شده است، تصریح کرد: عملیات اصلاح و بهسازی 9 هزار و 737 متر شبکه توزیع برق شهرستان، توسط گروه‌های اجرایی به انجام رسیده است.