:
كمينه:۱۵.۷۹°
بیشینه:۱۸.۹۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران مطرح کرد :

جایگاه ویژه فناوری نانو در تولیدات صنعتی

فناوری نانو در تولید محصولات صنعتی نقش مهمی دارد به همین منظور یک چهارم فعالیت های علمی کشور به این فناوری اختصاص یافته است.
کد خبر: ۱۴۳۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹
اقتصادگردان- مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران با اعلام این مطلب گفت: شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی در راستای توجه به جایگاه فناوری نانو و به منظور حمایت از فعالان حوزه فناوری در نظر دارد تا بهترین غرفه های این نمایشگاه را به این منظور اختصاص دهد.

بهمن حسین زاده با اشاره به جایگاه ویژه فناوری در تولید صنعتی اظهار داشت : این فناوری در بهبود وضعیت کیفیت و همچنین افزایش تولیدات صنایع مختلف از جمله صنایع نفت ، کشاورزی و سلامت تاثیر گذار است.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه نانو امسال نسبت به دوره های گذشته رشد ۵۰ درصدی داشته و به همین دلیل یک سالن ویژه دیگر (سالن ۵) نیز در اختیار برگزار کنندگان این نمایشگاه قرار دادیم.

گفتنی است، دوازدهمین نمایشگاه بین المللی نانو روز پنجشنبه ۱۸ مهرماه با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران آغاز به کار کرده و تا ۲۱ مهرماه از ساعت ۹ الی ۱۷ در سالن های خلیج فارس و ملل میزبان بازدید کنندگان است.