:
كمينه:۱۴.۷۹°
بیشینه:۱۷.۹۹°
Updated in: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۰
افزایش 1 تا 5 میلیونی قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا

قيمت خودرو روز 1398/07/17

قیمت خودروهای پرتیراژ تولیدی ایران خودرو و سایپا نسبت به نرخ‌های هفته گذشته، به طور میانگین بین یک تا پنج میلیون تومان افزایش داشته است
کد خبر: ۱۴۲۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱

اقتصادگردان-                                                                                                                                                         خودرو‌های گروه خودرو سازي سایپا امروز روند افزایش قیمت را با سرعت کمتری پیگیری می‌کنند. امروز پراید سایپا ۱۳۱ در بازار نسبت به روز گذشته ثابت مانده و با قیمت ۴۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود. پراید وانت هم وضعیت مشابهی دارد و مثل دیروز با قیمت ۴۴ میلیون تومان خريد و فروش مي شود. پراید ۱۱۱ در بازار با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی روبرو شده و به قیمت ۴۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده است.

تیبا صندوق‌دار امروز در بازار حدود ۳۰۰ هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرده و به ۵۰ میلیون تومان رسیده است. از طرفي ديگر تيبا ۲ بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۵۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. ساینا امروز با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی همراه شد قیمت روز ساینا در بازار حدود ۵۵ میلیون تومان است و کارخانه آن را ۵۶ میلیون تومان در طرح‌های فروش عرضه می‌کند. است.


محصولات ایران خودرو امروز سرعت بیشتری به افزایش قیمت روز‌های اخیر ادامه می‌دهند. به طوری که اغلب این محصولات امروز تا دو میلیون تومان افزایش قیمت داشتند.

قیمت روز سمند LX در بازار امروز با افزایش ۵۰۰ هزار تومانی روبرو شده و با قیمت ۷۷ میلیون تومان در بازار فروخته می‌شود. سمند EF۷ امروزحدود یک میلیون تومان افزایش قیمت پیدا کرده. قیمت روز سمند EF۷ حدود ۸۶ میلیون تومان است و ۱۶ میلیون با قیمت مصوب کارخانه اختلاف دارد.

افزایش ۸۰۰ هزار تومانی امروز در کارنامه قیمت پژو ۴۰۵ GLX ثبت شده و این محصول در بازار با قیمت ۷۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز هم ژ با افزایش ۸۰۰ هزار تومانی به ۷۸ میلیون تومان رسیده است. پژو ۴۰۵ SLX افزایش قیمت بیشتری را تجربه می‌کند. به طوری که این محصول در بازار یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان گران شده و به ۸۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده است.

پژو پارس افزایش قیمت یک میلیون تومانی به ۹۲ میلیون تومان رسیده و حدود ۱۴ میلیون با نرخ مصوب کارخانه اختلاف دارد. رانا از معدود محصولات ایران خودرو است که امروز با افزایش قیمت روبرو نشده و مثل روز گذشته در بازار ۷۷ میلیون تومان فروخته می‌شود.

پژو ۲۰۶ امروز بیشترین افزایش قیمت را در بین محصولات ایران خودرو داشت پژو ۲۰۶ صندوق‌دار در یک روز، دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان گران شده و با قیمت ۹۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در بازار فروخته می‌شود. پژو ۲۰۶ تیپ ۵ هم با افزایش دو میلیونی همراه شده و قیمت آن به ۹۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است. از سوي دیگر پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در بازار افزایش قیمت کمتری را تجربه می‌کند. این محصول امروز حدود ۵۰۰ هزار تومان گران شده و با قیمت ۷۹ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.