:
كمينه:۱۴.۸۴°
بیشینه:۱۴.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱

برگزاری نمایشگاه‌های صنعتی بهتر از قبل علیرغم فشار تحریم‌ها

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی با اشاره به برگزاری نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری و نمایشگاه ایمنی، آتش‌نشانی و امداد و نجات گفت: علیرغم فشار ناشی از تحریم‌ها این دو نمایشگاه بهتر از سال قبل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۴۲۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
اقتصادگردان- بهمن حسین زاده گفت: شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران از روز پنجشنبه 18 تا یکشنبه 21 مهر میزبان چهار نمایشگاه خواهد بود که دو نمایشگاه «حمل و نقل و خدمات شهری» و نمایشگاه « ایمنی، آتش‌نشانی و امداد و نجات» به همت بخش خصوصی برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین‌المللی ایران، با بیان این که در این دو حوزه تحریم‌های ظالمانه موجب شده که سختی‌های بسیاری بر سر راه فعالان صنعتی و تولیدکنندگان به وجود آید، افزود: اما به همت بخش خصوصی نمایشگاه‌های این دو صنعت به کیفیت سال‌های گذشته و با حضور هیأت‌های تجاری از کشورهای خارجی برپا می شود.

وی با اشاره به پنجمین نمایشگاه « ایمنی، آتش نشانی و امداد و نجات» اظهار داشت: این نمایشگاه میزبان 70 شرکت داخلی و خارجی است و از نظر کیفیت محصولات ارائه شده در آن نسبت به دوره های قبل رشد 60 درصدی داشته است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: همچنین استارت آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه ایمنی نیز برای اولین بار در این نمایشگاه حضور ویژه دارند تا بتوانند دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند.

حسین زاده در ادامه به هفدهمین نمایشگاه «حمل و نقل و خدمات شهری» نیز اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه نیز با تلاش فعالان بخش خصوصی با کیفیتی بیش از دوره های گذشته برگزار می شود و میزبان 60 شرکت دانش بنیان خواهد بود.

وی با تأکید بر حضور پررنگ فعالان حوزه حمل و نقل شهری در این نمایشگاه، یادآور شد: در حاشیه این رویداد جلسات B2B میان تجار داخلی و خارجی و نهادهای حاضر در نمایشگاه برگزار می شود تا با امضای قراردادهای تجاری بر رونق صنعت حمل و نقل و خدمات شهری کشور افزوده شود.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی در پایان خاطرنشان کرد: کارگاه های آموزشی متعددی در طول 4 روز برگزاری دو نمایشگاه برپا خواهد شد که فعالان تخصصی با حضور در این کارگاه‌ها می توانند به صورت رایگان در مورد تکنولوژی‌های روز این دو صنعت آموزش ببینند.