:
كمينه:۱۵.۷۹°
بیشینه:۱۸.۹۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴

تبریک مدیرعامل بانک قوامین به مناسبت هفته ناجا

امروز نیروی انتظامی درخدمت مردم ، درکنار مردم و پشتیبان آنان است وآحاد مردم نیز به این نیرو افتخار میکنند و به آن اعتماد دارند. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)
کد خبر: ۱۴۲۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵
اقتصادگردان- سلام بر مهرآفرینان و ارمغان آوران نظم و امنیت ، ولایتمداران و شجاع دلان شریفی که با رشادت ها و فداکاری های خالصانه ی خویش امنیت و آسایش را برایمان تفسیر و بستر توسعه و پیشرفت و تعالی را برای کشور عزیزمان فراهم کردند. آنان که گران بهاترین متاع خویش را برای آرامش مردم بر طبق اخلاص نهادند . چونان که حیات پیروزمندانه انقلاب عزیزمان گواهی است بر این ادعا و نشانی است بر تلاش های مومنانه ی برادران و خواهرانمان در این نهاد ارزشی . 
هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است تا از ایثارگری ها و مجاهدت های مخلصانه و بی ریای این تلاشگران قدردانی شود . 
به امید آن که این مجموعه ی مقتدر و منسجم به عنوان بازوی توانمند انقلاب اسلامی در سایه ی الطاف حضرت حق با رهنمودهای حکیمانه ی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همچنان نماد اقتدار باقی بماند .
ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران گرانقدر نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ، هفته ی گرامیداشت این نهاد ارزشمند و توانمند را محضر سردار فرماندهی محترم ناجا ، فرماندهان ، مدیران ، کارکنان و پیشکسوتان بزرگواراین نهاد و نیز ملت شریف ایران تبریک عرض می نمایم و آرزو میکنم بانک قوامین بتواند هم چنان با خدمت به سروقامتان نیروی انتظامی سهمی کوچک در تامین امنیت و آرامش هم میهنان مان داشته باشد . 

علی ابدالی
مدیرعامل