:
كمينه:۱۲.۷۹°
بیشینه:۱۳.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
مدیرکل دفتر امور اکتشاف خبر داد:

برگزاری نخستین رویداد تخصصی شرکت‌های دانش بنیان معدنی

مدیرکل دفتر امور اکتشاف وزارت صنعت ،‌معدن و تجارت از برگزاری نخستین رویداد تخصصی شرکت‌های دانش بنیان و استارت‌آپ‌های معدنی در کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۴۲۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸
اقتصادگردان- اسدالله کشاورز با بیان اینکه این رویداد تخصصی توسط شرکت دانش بنیان بهار وصف گستران نمای نوین با عنوان شتاب دهنده تخصصی سی‌سوتک به نمایندگی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دانشگاه علامه طباطبایی و سازمان هوا و فضای ایران در تاریخ 17 مهرماه امسال برگزار می‌شود افزود: این رویداد با موضوع محصولات نوآورانه در حوزه اکتشاف معدن برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: این رویداد شامل بوت کمپ طراحی و توسعه محصول در 2 بخش مسابقه برنامه نویسی و فناوری‌های دورسنجی، پهپاد، پردازش تصویر و حسگر است.
کشاورز با بیان اینکه این بوت کمپ از تاریخ 16 مهرماه تا 4 آبان ماه امسال در مرکز رشد و نوآوری شماره 2 دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود افزود: در این مدت تیم‌ها از ساعت 10 صبح تا ساعت 22 می‌توانند از فضای کاری مناسب، منتورهای تخصصی، برنامه های آموزشی، تفریحی و پذیرایی استفاده کنند.
وی گفت: در انتهای این بوت کمپ به 3 تیم برتر مسابقه برنامه نویسی، مبلغ 10 میلیون تومان جایزه نقدی یا استخدام و امریه دانش‌بنیان به همراه سرمایه‌گذاری و تضمین خرید، اهدا خواهد شد.
مدیرکل دفتر امور اکتشاف با بیان اینکه دست‌آوردهای این بوت کمپ در روز 11 آبان ماه امسال طی رویدادی با حضور، علاقه‌مندان، مقامات و سرمایه‌گذاران معرفی خواهند شد افزود: تمام تیم‌های شرکت کننده در بوت کمپ، شرکت‌های دانش بنیان و دیگر کسب و کارهایی که محصولات یا خدمات مرتبط با حوزه معدن دارند با حضور در این رویداد می‌توانند در کافه سرمایه حضور یافته و فعالیت خود را به شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران حاضر در این بخش معرفی کنند.
وی در پایان با بیان اینکه ورود فناوری‌های نوین در عرصه اکتشاف، بهره برداری و فراوری مواد معدنی یکی از محورهای افزایش بهره‌وری تولید و نشان‌دهنده سطح توسعه یافتگی اقتصاد معدن در کشورها است افزود: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این رویداد تخصصی می‌توانند به سایت sisootech.com مراجعه کنند.