:
كمينه:۵.۷۹°
بیشینه:۵.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
معاون هماهنگ کننده ناجا مطرح کرد؛

حمایت از نخبگان و مبتکران تجهیزات پلیسی در دستور کار دبیرخانه ناجا، ثبت رکورد عبور ۱۲۸ هزار زائر اربعین ۹۷ در ۲۴ ساعت

سردار نوری نژاد گفت: به تجاری سازی تولیدات و تحقیقات تجهیزات پلیسی و امورات اقتصادی کمک خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۴۲۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۱
اقتصادگردان- سردار محمد علی نوری نژاد معاون هماهنگ کننده ناجا در مراسم اختتامیه نمایشگاه تجهیزات و لوازم پلیسی گفت: برگزار این‌نمایشگاه به تقویت تولیدات ما کمک خواهد کرد.

او گفت: هفته ناجا فرصتی است تا پلیس جامعه و مردم را نسبت به تکالیف اجتماعی خود آشنا کند، این‌امر اگر به درستی صورت بگیرد اجرای ماموریت‌ها راحت‌تر خواهد بود.

سردار نوری نژاد تصریح کرد: برخی از همکاران ما در ناجا در خصوص تامین ارائه خدمات در غرفه‌ها حضور و کاملا به کار اشراف داشتند.

وی افزود: اهداف تعیین شده برای برگزاری این نمایشگاه از این قرار است که شناسایی تجهیزات و سامانه‌های نوین انجام شود و در ماموریت‌های نیروی انتظامی عملیاتی کند، گسترش علم و فن آوری در این‌نمایشگاه از دیگر اهداف ما بود.

معاون هماهنگ کننده ناجا ادامه داد: ایجاد نمایشگاه ایپاس، فرصتی است تا بین تولید کننده و مصرف کننده ارتباط برقرار شود، از نخبگان حمایت خواهیم کرد و به تجاری سازی تولیدات و تحقیقات کمک خواهیم کرد و در امر اقتصادی نیز بخشی از تکالیف در اهداف برگزاری این‌نمایشگاه است.

وی افزود: در ارزیابی این دوره از نمایشگاه باید بگویم که برگزاری آن در ارتقا تولید به لحاظ تنوع حرف برای گفتن داشت و چینش نمایشگاه مناسب‌تر از گذشته بود و امور نیز منظم‌تر انجام شد.

سردار نوری نژاد اظهار کرد: نیرو‌های انتظامی عملیات گسترده‌ای دارد و در این عملیات تجهیزات و به روز بودن آن حرف اول را می‌زنند.

وی افزود: در یکی از روز‌های منتهی به اربعین پارسال، ۱۲۸ هزار نفر به صورت قانونی عبور کردند که به کمک تجهیزات پلیسی این اقدام عملی شد.

معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: در حمل و نقل، در برنامه ۵ ساله چهارم پذیرفته شده بود که تلفات جاده‌ای افزایش پیدا کند، اما با تمهیدات پلیس این رقم به کمترین میزان خود نسبت به سال قبل شد و با استفاده از تجهیزات پلیسی به دنبال کمتر شدن تلفات جاده‌ای هستیم.

وی افزود: در مجموع تمام تلاش‌ها و فعالیت‌ها باید منتج به پیاده سازی رونق تولید شود.