:
كمينه:۱۵.۴°
بیشینه:۱۵.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
سردار قاسم رضایی:

دعوت از غرفه داران براساس نیاز ارگان های پلیسی باید باشد

طی بازدیدی که امسال از نمایشگاه تخصصی ایپاس 2019 داشته ایم شرکت کنندگان به نسبت سال های گذشته قدری کیفی تر شده است و غرفه ها به نسب به دنبال تامین نیاز بازار هستند.
کد خبر: ۱۴۲۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۷
اقتصادگردان- سردار قاسم رضایی گفت: در بازدیدها به دنبال تامین نیازهای مرزبانی بودیم و امکانات خوبی را دیدیم و تقریبا گفتگوهای خوبی نیز انجام شد و اگر این ارتباط استمرار داشته باشد می توان بیشتر از آن استفاده کرد.
وی تصریح کرد: توصیه میکنم به متولیان و زحمت کشان این نمایشگاه در مرحله نخست از بهره برداران یک نیازمندی را برآورد کنند بعد غرفه داران را براساس همان نیازمندی ها دعوت کنند که بهترین محصولات کیفی را جهت بازدهی بیشتر ارائه دهند.
سردار رضایی عنوان کرد: برای مثال اگر ما در مرزبانی یکسری تجهیزات ویژه خاصی را نیاز داریم برای پایش یا مقابله یا برای حس گرفتن مامورین-کنترل مراقبت روی این موضوعات بیشتر کار شود.
وی گفت: البته برخی از غرفه هایی که از آنها بازدید شد محصولاتی را در همین بخش ارادئه کرده بودند ولی بی مطالعه انجام شده بود. اگر ما بگوییم در مرز لباس متناسب با شرایط آب و هوایی جغرافیایی می خواهیم بایستی ضد گلوله باشید، چون اکثر ماموریت های ما امنیتی نیز است و اگر مطالعات براساس نیازها باشد می تواند بسیار مفید باشد و نمایشگاه را پربارتر کند.
فرمانده مرزبانی ناجا در ادامه تاکید داشت:  روندی که این نمایشگاه در سالهای گذشته در پیش گرفته باید برای سالهای آینده طبق نیازها بهره برداری شود و نواقص را تصریح بخشد و بعد از غرفه داران دعوت به عمل آورد.
سردار سرتیپ پاسدار رضایی افزود: امروز بخشی از نیازهای ما در غرفه ها نبود که ما بتوانیم از آنها بهره برداری کنیم و وارد مذاکره شویم این مسائل اگر رعایت شود حتما نمایشگاه ایپاس2019 جایگاه بین المللی خود را استوارتر خواهد کرد.
گفتنی است هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات ایمنی و امنیتی و پلیسی یازدهم مهر در مصلی امام خمینی ( ره ) به کار خود پایان داد.