:
كمينه:۱۵.۴°
بیشینه:۱۶.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
سردار سیدکمال هادیانفر:

محصولات ارائه شده در نمایشگاه ایپاس2019 همگام با محصولات بین المللی است

متمایز بودن محصولات داخلی در نمایشگاه ایپاس2019 ، محصولات داخلی هم تراز با تکنولوژی بروز بین المللی
کد خبر: ۱۴۲۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۸
اقتصادگردان- رئیس پلیس راهور ناجا در بازدید از هجدمین نمایشگاه بین المللی ایپاس2019 گفت: در بازدیدهای قبلی که از نمایشگاه ایپاس طی سالهای اخیر داشتیم در مقایسه بازدیدهای امروز متوجه این موضوع شدیم که در بحث خودباوری غرفه ها و شرکت کنندگان بسیار متفاوت ظاهر شدند و محصولات بروز تری را را در راستای نیاز کشور ارائه داده اند .
سردار سیدکمال هادیانفر گفت: در گذشته بسیاری از محصولات پلیس و حوزه های امنیتی به خصوص در حوزه راهنمایی از خارج از کشور تامین می شد ولی امروز ما شاهد این موضوع هستیم و می توانیم با اقتدار بگوییم که بخش زیادی از این محصولات، تولیدات داخلی خودمان است. و امروز طی بازدیدی که از این نمایشگاه داشتم حدود 4 محصول را مشاهده کردم که نیاز کشور است و ما باید بجای اینکه به دنبال شناسایی در بازارهای بین المللی  باشیم ، قطعا می توانیم از همین محصولات تولید داخل استفاده کنیم .
وی تصریح کرد: هر چند برخی از این محصولات در ابتدای راه و برخی در انتهای راه هستند  ولی باید تماما با دانش فنی تلفیق شوند. یعنی دانش فنی- پلیسی رو سیستم نشسته شود تا خروجی ها مشخص گردد و لذا برگزاری این نمایشگاه بسیار کار خوبی است و امیدواریم طی این چندسالی که توسعه پیدا کرده در سالهای آینده هم توسعه روز افزون همگام با نیازهای جامعه باشد و نمایشگاه شرایطی نشود که خارجی ها محصولاتشان را به داخل کشور بیاورند. زیرا نمایشگاه ایپاس از جمله نمایشگاههای است که دارای تفاوت در نمایش تولیدات داخلی بوده است.
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: افرادی که در داخل کشور هستند باید نیاز سازمانها را نیازسنجی کنند و درک کافی ذاشته باشند و براساس آن محصول داخلی را تولید کنند . ولی اگر بجایی برسیم که در سالهای آینده در ایپاس شرکت های کره ای-آمریکایی-ژاپنی و ... به فرض در این نمایشگاه عرض اندام کنند آن زمان صنعت ما رو به نابودی خواهد رفت.
هادیانفر افزود: در بحث اینترترافیک نمایشگاههای مختلفی در کشورهای اروپایی داریم و اینترترافیک تقریبا در سه کشور دنیا در حال اتفاق است یعنی جایگاه اصلی اش هلند است، و چین و ترکیه در جایگاههای بعدی قرار دارند.
وی تاکید کرد:  توصیه می کنم تمام دستگاههای اجرایی در حوزه امنیتی- پلیسی مشغول به فعالیت هستند حتما باید از این نمایشگاه استقبال کنند.
گفتنی است هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات ایمنی و امنیتی و پلیسی تا یازدهم مهر در مصلی امام خمینی ( ره ) دایر خواهد بود.