:
كمينه:۱۹.۸۴°
بیشینه:۱۹.۹۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴

نمایشگاه "ایپاس" تبلور دانش بومی کشور

رئیس پلیس پیشگیری ناجا بر لزوم هم افزایی سازمان های امنیت محور با شرکت های دانش بنیان تاکید کرد و گفت: رویکرد و هدف اصلی نمایشگاه ایپاس، ارتقاء امنیت و حفظ آرامش در جامعه است.
کد خبر: ۱۴۲۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۲
اقتصاگردان- محمد شرفیدر حاشیه بازدید از هجدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی (2019، IPAS) گفت: برگزاری نمایشگاه ایپاس فرصتی مناسب برای توسعه اهداف نیروی انتظامی در تامین نظم و امنیت و بالا بردن آرامش در جامعه است.
وی به حضور موفق پلیس های تخصصی در نمایشگاه ایپاس اشاره و تصریح کرد: برگزاری این نمایشگاه همچنین فرصتی مغتنم برای ارتباط پلیس های تخصصی با بخش های صنعتی، مراکز علمی و پژوهشی و دانشگاهی و نیز تبادل نظرات و اطلاعات نوآورانه و ... است.
رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه بخش عمده ای از تجهیزات ارائه شده مختص پلیس است، حمایت از نخبگان و مخترعان داخلی در زمینه تولید و تجهیزات مرتبط براساس رویکردهای نیروی انتظامی را هم از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه ایپاس برشمرد.
وی با تشریح تجهیزات معرفی شده در غرفه های پلیس پیشگیری خاطر نشان کرد: به روز رسانی، توسعه و ارتقاء کمی و کیفی تجهیزات پلیسی و استفاده از فناوری های روز جهان با هدف تسهیل و تسریع در مأموریت های محوله و ارتقاء توانمندی و فناوری های پلیسی با رویکرد پیشگیری از وقوع جرم از جمله اهداف این پلیس تخصصی برای شرکت در نمایشگاه است.
این مقام انتظامی اظهار داشت: ساماندهی تجهیزات پلیسی و هدایت ظرفیت های بالقوه با هدف افزایش کیفی و ارتقاء فناوری های نوین با کمک سازمان های مردم نهاد از دیگر رویکردهای مهم پلیس پیشگیری ناجاست.
 وی با بیان اینکه پلیس پیشگیری به دنبال ایجاد امنیت پایدار و مردم پایه است، گفت: بخش عمده ای از مأموریت های پلیسی برون سپاری و به مجموعه های مردمی واگذار شده و در حال بررسی دیگر خدمات پلیسی برای واگذاری به بخش های مردمی هستیم که خوشبختانه در این زمینه پیشرفت های خوبی به دست آورده ایم.
سردار شرفی به ردیاب های خودرویی ارائه شده در نمایشگاه اشاره و اظهار داشت: این دستگاه های بومی که ساخته ذهن خلاق و نوآوری فرزندان این سرزمین در شرایط تحریم است، می تواند پلیس را در امر پیشگیری از سرقت و تعقیب مجرمان یاری رسان باشد.
وی با اظهار خرسندي از همکاري و مشارکت رده های تابعه مجموعه پلیس پیشگیری گفت: در نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته پیشرفت های قابل توجهی داشته ایم البته امیدواریم با ارتقاء امکانات بتوانیم خود را بیش از پیش به تجهیزات و فناوری های نوین مجهز کنیم.