:
كمينه:۱۰.۷۹°
بیشینه:۱۲.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

بیش از 50 درصد پیشرفت در پروژه‌های ساخت مدارس در مناطق سیل‌زده استان لرستان توسط بانک‌پاسارگاد

پروژه ساخت 13 مدرسه در مناطق سیل‌زده‌ استان لرستان توسط بانک پاسارگاد، به‌طور میانگین بیش از 50 درصد پیشرفت داشته‌است.
کد خبر: ۱۴۲۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱
اقتصادگردان- به گزارش روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، این بانک جهت ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود و پس از وقوع حادثه تلخ سیل در برخی از استان‌های کشور، ضمن اهداء کمک‌های فوری به هم‌وطنان در زمان وقوع حادثه و تشکیل ستاد پشتیبانی، برنامه اساسی و بنیادی خود در سال جاری را مشارکت در ساخت و بازسازی مدارس در مناطق سیل‌زده اعلام کرد.

در همین راستا، پس از انجام هماهنگی‌های لازم با سازمان‌های مرتبط و بررسی و نیازسنجی، از اوایل سال 1398 پروژه‌های ساخت 13 مدرسه در استان لرستان را آغاز کرد که تاکنون به‌طور میانگین این پروژه‌ها بیش از 50 درصد پیشرفت داشته‌اند.

بر اساس این خبر، این مدارس در شهرستان‌های الیگودرز (روستای کشکک)، دورود (روستای قرمان‌آباد)، بروجرد (روستای همت‌آباد)، الشتر (روستاهای گریران علیا و علم‌آباد)، نورآباد (روستاهای اسماعیل‌آباد و نبیوندچواری)، چگنی (روستای دوره)، کوهدشت (روستای کره پا ازادبخت و شرشره)، رومشکان (روستای چغاسبز)، معمولان (روستای دمرود علیا) و پلدختر (روستای پلدختر) در حال ساخت هستند. بانک‌پاسارگاد در اقدامی مشابه، در حال ساخت مدارس در مناطق سیل‌زده استان‌های خوزستان و گلستان نیز است.

گفتنی است بانک‌پاسارگاد پس از وقوع حادثه دلخراش سیل، با تشکیل ستاد پشتیبانی جهت برنامه‌ریزی بهتر برای حمایت از هم‌میهنان سیل‌زده، کمک‌های خود را به این مناطق آغاز کرد. در همین راستا مقرر شد که در سال جاری بودجه‌تبلیغاتی بانک، صرف مشارکت در بازسازی و ساخت مدارس تخریب‌شده در مناطق سیل‌زده شود. علاوه بر مشارکت در ساخت مدارس، اختصاص حداقل یک روز حقوق سرمایه‌انسانی خود به این امر خطیر، اهدای هدیه نقدی به مبلغ 10 میلیارد ریال، ارسال 900 قلم انواع لوازم خانگی شامل 400 دستگاه تلویزیون‌ و 500 دستگاه اجاق گاز، ارسال 250 هزار بطری آب و 1350 تخته پتو و ... بخشی از کمک‌های بانک‌پاسارگاد به مناطق سیل‌زده است.